Rosnąca liczba firm objętych obowiązkiem raportowania ESG i zmieniające się oczekiwania inwestorów i konsumentów, którzy coraz większą wagę przywiązują do kwestii środowiskowych, napędzają popyt na zieloną energię w polskim biznesie. Tomasz Morawski, wiceprezes zarządu Reo.pl., w rozmowie z PAP analizuje główne trendy, szanse i wyzwania, stojące przed tym rynkiem w najbliższych latach.Z przyjemnością ogłaszamy, że kolejna edycja targów ITE (ITE2025), w tym 39. Edycja ITE (Leisure) i 20. Edycja ITE MICE, odbędzie się w dniach 12-15 czerwca 2025 r. w Hong Kong Convention and Exhibition Centre (hale 1A-15). Targi te są jednymi z największych w Azji i jedynymi w Hongkongu, dlatego już teraz zaplanuj swoją obecność na tym wydarzeniu!
Targi ITE odbywają się corocznie, a w 2025 r. odbędzie się ich 39. edycja, a piąta od czasu pandemii COVID-19. Wydarzenie jest cenioną platformą marketingowo-sprzedażową, ułatwiającą dotarcie do regionalnych i lokalnych podmiotów oraz turystów podróżujących samodzielnie do Hongkongu i innych miast obszaru Greater Bay Area, gdzie obecnie panuje duże ożywienie rynkowe.Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Elektroniki (ITE) okazała się niesamowitym sukcesem, odbywając się na terenie pięciu hal, podczas gdy w 2023 r. wystarczyły cztery. Wydarzenie przyciągnęło wystawców z 87% spoza regionu i z zagranicy, a 20 państw i regionów zadebiutowało na tegorocznych targach, w tym dwie trzecie spoza Azji.
W 2023 roku mieszkańcy Hongkongu odbyli 72,2 mln podróży, co stanowiło 76,8% poziomu sprzed pandemii w 2019 roku. W 2024 roku, w trakcie pięciu dni Świąt Wielkanocnych, odbyto 2,27 mln podróży, co stanowiło 30% populacji.
ITE2024 przyciągnęły 7023 nabywców i podmiotów handlowych oraz 63 027 zwiedzających indywidualnych, co oznacza wzrost o 18,4% i 12,7% odpowiednio. W targach wzięło udział o 24,8% więcej nabywców i podmiotów handlowych, z czego 61% pochodzi z Chin kontynentalnych i obejmuje delegacje handlowe, a 39% z innych części Azji.
Tegoroczna edycja ITE przyciągnęła większą liczbę podmiotów handlowych i zwiedzających indywidualnych, pomimo częstych ulew, w tym jednej na tyle intensywnej, że wydano ostrzeżenia. Warto zwrócić uwagę na ten fakt.
Podczas wydarzenia odbyły się spotkania Business Matching w formule „free flow”, bez wcześniejszego umawiania spotkań. Ponadto miały miejsce Sesja Networkingowa KOL, fora branżowe, prezentacje oraz około 100 wykładów i prelekcji przez 4 dni.
75,2% uczestników to podmioty handlowe, a 85,6% to zwiedzający indywidualni, co stanowi powrót do poziomów sprzed pandemii. Zwiedzający indywidualni to turyści podróżujący samodzielnie lub regularnie. Badanie wykazało, że dwie trzecie osób z tej grupy planuje wydać więcej na podróże w nadchodzącym roku.
Według opinii wystawców, jeden z dzienników biznesowych zauważył umiarkowane ochłodzenie procesu uwalniania popytu w tym roku, chociaż wyniki pozostają nadal idealne. Natomiast japońska sieć hoteli, biorąca udział w wydarzeniach B2B i B2C, stwierdziła, że obecne wyniki przekraczają ich oczekiwania.
Targi ITE są corocznie organizowane przez spółkę TKS Exhibition Services Ltd i cieszą się wsparciem Ministerstwa Kultury i Turystyki Republiki Ludowej Chin oraz Zarządu Turystyki Hongkongu. W celu pobudzenia branży turystycznej, ceny wynajmu przestrzeni targowej zostały utrzymane na poziomie z 2019 roku, a oferowane są dodatkowe zniżki za wcześniejsze płatności.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl