Wiadomości Polska Biznes i finanse Hisense France świętuje obfitującą w sukcesy dekadę i promuje telewizory stucalowe w ramach kampanii `Big Game, Big Screen`
Biznes i finanse

Hisense France świętuje obfitującą w sukcesy dekadę i promuje telewizory stucalowe w ramach kampanii `Big Game, Big Screen`

Carrefour, Polka, Inpost i Muszynianka podjęli wspólną inicjatywę w postaci pilotażowego programu kaucyjnego. Ich celem jest przetestowanie gotowości do wprowadzenia systemu od 1 stycznia 2025 r., zmiana nawyków konsumenckich oraz edukacja społeczeństwa w kwestii dbałości o środowisko poprzez zasadę: „nie wyrzucaj, nie zgniataj, oddaj w punkcie zakupu i odbierz kaucję”.

Hisense France obchodzi dziesiątą rocznicę i promuje telewizory stucalowe w kampanii „BIG GAME, BIG SCREEN”. W ramach tej kampanii firma prezentuje najnowsze produkty, które zapewniają doskonałe wrażenia z oglądania na dużym ekranie.

Nasza nowa kampania skupia się na wyjątkowym doświadczeniu, jakie zapewniają telewizory stucalowe Hisense U7 ULED Mini LED, które przenoszą sportowe emocje prosto do Twojego salonu. Chcemy przekonać francuskich konsumentów, że telewizory stucalowe to przyszłość, a nasze produkty są liderem w tej dziedzinie.

W pierwszej połowie bieżącego roku sprzedaż telewizorów Hisense we Francji stanowiła 10% ogólnej liczby sprzedanych urządzeń, co oznacza wzrost o 20,8% w porównaniu do poprzedniego roku. Telewizory stucalowe były najbardziej popularne, a sprzedaż telewizorów laserowych wzrosła o 87% rok do roku.

50 taksówek zostało oznaczonych znakiem marki Hisense, dzięki współpracy z odpowiedzialną ekologicznie firmą transportową Caocao Mobility. Dodatkowo, marka Burger King będzie widoczna w 550 restauracjach w kraju, gdzie miliony klientów będą miały szansę zdobyć ekscytujące nagrody w ramach ogólnokrajowego konkursu.

Hisense France, założona w 2014 roku, stała się ważnym graczem wśród uznanych marek. Jako sponsor mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016 we Francji, przyspieszyła swój rozwój. Sukces ten podkreśla zaangażowanie Hisense w osiągnięcie globalnego zasięgu poprzez strategiczne inicjatywy marketingowe w sporcie, takie jak mistrzostwa świata w piłce nożnej FIFA i mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA.Hisense przyjęła strategię globalną opartą na czterech filarach, która koncentruje się na wzmacnianiu marki, optymalizacji struktury przemysłowej oraz zaangażowaniu w dalszą ekspansję na rynkach globalnych. Firma kładzie duży nacisk na innowacyjne technologie oraz produkty, które są oparte na zrozumieniu i reagowaniu na potrzeby konsumentów.

Hisense konsekwentnie poszerza swoją obecność na światowych rynkach, oferując klientom wysokojakościowe produkty i usługi, aby razem kształtować obiecującą przyszłość.

Hisense jest międzynarodową marką znaczącą w branży urządzeń domowych i elektroniki użytkowej. Firma jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ oraz zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów. Hisense jest również liderem w sprzedaży telewizorów stucalowych w 2023 r. oraz w I kwartale 2024 r.

Firma Hisense dynamicznie się rozwija, działając obecnie w ponad 160 państwach i specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie – możesz znaleźć pod tym linkiem: https://mma.prnewswire.com/media/2479686/Hisense_partnered_eco_responsible_mobility_company_Caocao_Mobility_celebrate__Big_Game.jpg

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2479687/Hisense_set_football_fan_zone_Paris_UEFA_EURO_2024.jpg


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version