Biznes i finanse

Hanneke Faber przybliża globalną wizję firmy Logitech

Projekt Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) jest realizowany przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) we współpracy z PFR Ventures i ma na celu wsparcie innowacyjnych przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju. Program przewiduje wsparcie dla co najmniej 500 małych i średnich firm.

Logitech International SA, międzynarodowy producent urządzeń peryferyjnych do komputerów ze Szwajcarii, ogłosił swoje plany zwiększenia inwestycji i zatrudnienia w celu zwiększenia udziału firmy na rozwijającym się rynku chińskim.

„Naszą misją jest zwiększanie ludzkiego potencjału w pracy i rozrywce. Chcemy, aby użytkownicy mieli większą frajdę z gier, uzyskiwali lepsze wyniki i zwyciężali. Innowacja jest naszą codziennością, AI odgrywa w tym ogromną rolę, a my jesteśmy pomostem czy interfejsem łączącym z dużymi modelami językowymi. To wspaniałe uczucie, kiedy to wszystko składa się w całość. Lepsze działanie, niższy koszt i większa zrównoważoność” – powiedziała Hanneke.

Ostatnio Hanneke Faber, dyrektor generalna Logitech, otrzymała zaproszenie od Forbes China na wywiad na wyłączność.

Projekt Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) jest realizowany przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) we współpracy z PFR Ventures. Jego celem jest wsparcie innowacyjnych przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju. Ponad 500 firm z sektora MŚP skorzysta z tego wsparcia.

SZANGHAJ, 16 września 2024 r. /PRNewswire/ — Logitech International SA, międzynarodowy producent urządzeń peryferyjnych do komputerów ze Szwajcarii, zdecydował się zwiększyć inwestycje i zatrudnienie w celu rozwoju rynku chińskiego.

„Rozległa baza klientów Chin stanowi dla Logitecha główne źródło inspiracji i wpływa na strategie biznesowe firmy w pozostałych częściach świata” – dodała.

Logitech planuje zwiększyć swoją rentowność poprzez zacieśnienie współpracy z wiodącymi chińskimi firmami technologicznymi i e-commerce, takimi jak Baidu Inc, Tencent Holdings Ltd i JD Group. Celem jest stworzenie bardziej zintegrowanego cyfrowo i produktywnego biznesu w Chinach.

„Firma Logitech jest w pełni świadoma szybkich postępów w sztucznej inteligencji (AI) w Chinach i istotnej roli, jaką odrywa w globalnym krajobrazie technologicznym – powiedziała. – Rozwój AI w Chinach korzysta na efektywnym wsparciu strategicznym, rozległej bazie pracowników i silnym ekosystemie przemysłowym i innowacyjnym, co gwarantuje idealne warunki rozwoju AI”.

Chiny obecnie skupiają się na zielonym i innowacyjnym rozwoju, co oznacza nową erę dla kraju. Faber zauważyła, że w chińskich miastach jest coraz więcej pojazdów elektrycznych, co jest imponujące. Planuje się również ograniczenie emisji dwutlenku węgla o 50 procent do 2030 roku.

„Ograniczamy ilość odpadów, wykorzystując tworzywo sztuczne z recyklingu zamiast nowych materiałów i przechodząc na opakowania papierowe naszych produktów” – powiedziała, dodając, że firma wprowadza również wiele innych innowacyjnych rozwiązań, aby zrealizować cele zrównoważonego wzrostu”.

Zakład w Suzhou zatrudnia ponad 2400 pracowników, a firma Logitech ma także 300 inżynierów i pracowników sprzedaży w innych regionach Chin. Produkty wytworzone w fabryce w Chinach są wysyłane do klientów na całym świecie.

Zapraszamy do obejrzenia filmu z wywiadem, w którym znajdziesz więcej informacji.

Link do wideo: https://mma.prnewswire.com/media/2505914/Forbes_China_Interview_with_Logitech_Global_CEO.mp4


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM