Biznes i finanse

Grupa IQFM konsoliduje działalności pod wspólnym szyldem

Firma specjalizująca się w usługach wsparcia sprzedaży w Polsce, grupa IQFM, zintegrowała swoje działania w ramach strategii biznesowej, aby wzmocnić ofertę i utworzyć wyspecjalizowane dywizje obsługujące każdy etap cyklu sprzedaży produktu. Po 25 latach działalności firma postanowiła także ujednolicić standardy i zmienić identyfikację wizualną.

Grupa IQFM oferuje kompleksowe usługi obejmujące audyt produktu, lokowanie towarów w sklepach, sell out oraz zwrot do producenta. W samym tylko 2023 roku obsłużyła ponad 150 klientów z branż FMCG, Customer Electronics, Beauty i DIY, osiągając obroty przekraczające 64 mln zł. Ten wynik oznacza niemal 6-krotny wzrost w ciągu ostatniej dekady. Obecnie firma konsoliduje swoje działania, tworząc wyspecjalizowane dywizje, takie jak Merchandising Division, Outsourcing Division, Trade Marketing Division oraz dywizję zajmującą się programami konsumenckimi i lojalnościowymi.

„Wszystkie cztery obszary są bardzo wymagające i szybko się konsolidują, dlatego by wzmacniać konkurencyjność naszej oferty konsekwentnie, stawiamy na komplementarną obsługę 360, zabezpieczającą cały cykl sprzedaży. Obecnie koncentrujemy się na poszerzeniu portfela klientów w każdej z czterech dywizji, ze szczególnym naciskiem na sektor FMCG, zarówno w usługach merchandisingowych, jak również trade marketingowych. Drugim naszym priorytetem jest stały rozwój dywizji leasingu pracowniczego oraz spółki Aktywacje” – mówi Arkadiusz Wróblewski, założyciel grupy IQFM.

IQFM teraz działa jako całość z czterema dywizjami pod jednym szyldem. Nowe logo, wprowadzone z okazji 25-lecia firmy, podkreśla spójność i innowacyjność, zgodnie z trendami rynkowymi.

Cała grupa IQFM, składająca się z czterech dywizji, obchodzi obecnie 25-lecie istnienia. Nowe logo firmy jest wyrazem jej spójności i innowacyjności na rynku, zgodnie z aktualnymi trendami. Uproszczony design podkreśla siłę równowagi we współpracy.

„W ciągu tych 25 lat z małej agencji field marketingowej wyrośliśmy na jednego z liderów rynku w zakresie kompleksowego wsparcia sprzedaży. Przełomowym momentem w naszej historii był rok 2010, kiedy firma Ackerman połączyła się z agencją IQFM, rozszerzając usługi z zakresu field marketingu o obszar outsourcingu sił sprzedaży. Dalsze poszerzanie oferty pociągnęło za sobą potrzebę wydzielenia nowych spółek, odpowiedzialnych za realizację działalności w obszarach outsourcingu personalnego oraz działań budujących lojalność klienta, takich jak spółka Aktywacje. Utworzenie grupy IQFM pozwala na unifikację standardów dla wszystkich dywizji, co systematyzuje i porządkuje naszą działalność. Grupa IQFM jest swoistym parasolem, który łączy wszystkie dywizje pod wspólną marką, zapewniając spójność działania na wszystkich poziomach” – podkreśla Patryk Górczyński, prezes IQFM.

Dzięki zastosowaniu własnych rozwiązań technologicznych i wykorzystaniu danych z 36 tys. punktów sprzedażowych firma umożliwia bieżącą optymalizację decyzji biznesowych. System HOLAB pozwala m.in. na monitoring realizacji projektów w czasie rzeczywistym oraz modelowanie danych i tworzenie raportów na żądanie. Dodatkowo, firma rozwija Sales Academy – innowacyjny program szkoleń dla merchandiserów, handlowców i promotorów.

Obecnie IQFM prowadzi projekty w Polsce i Europie, korzystając z własnej rozbudowanej struktury terenowej z ponad 1500 pracownikami i siecią sprawdzonych partnerów. Wśród klientów spółki znajdują się marki takie jak Grupa Żywiec, Food Well, Grupa Inco, LG, Philips, Canon, American Express, Mattel, Mowi, JTI, RYOBI, Bosch, Bacardi Martini, Bolt, Lego, Atlas, Karcher, Vileda, Leifheit.

IQFM to wiodąca firma na rynku oferująca kompleksowe wsparcie sprzedaży, zapewniająca obsługę 360 na każdym etapie opieki nad produktem. Składa się z trzech podmiotów: IQFM Sp. z o.o. zajmującej się merchandisingiem i częścią trade marketingu w terenie, Aktywacje Sp. z o.o. odpowiedzialnej za budowanie lojalności klientów oraz agencji zatrudnienia FMP Sp. z o.o. W 2023 roku IQFM obsłużyła ponad 150 klientów z branż FMCG, DIY, Beauty, Customer Electronics (CE) i innych, zdobywając brązowy medal w rankingu EcoVadis za wdrażanie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM