„Rynek ubezpieczeniowy jest obecnie w procesie głębokiej transformacji pod wpływem oczekiwań klientów, zwłaszcza tych najmłodszych, którzy oczekują, że nasze usługi będą działać w sposób zbliżony do popularnych platform streamingowych. Nasze oferty i relacje z klientami muszą być klarowne, kompleksowe i intuicyjne. Dlatego też tradycyjne modele biznesowe firm ubezpieczeniowych będą musiały ulec znacznym zmianom i modyfikacjom” – wyjaśniał Paweł Kacprzyk, prezes zarządu Nationale-Nederlanden TU na Życie S.A.
W dniach 2 i 3 października odbyła się druga edycja konferencji „EKF Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko” w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestniczyli w niej przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, instytucji regulacyjno-nadzorczych, firm doradczych i prawnych oraz środowiska naukowego, którzy omawiali najważniejsze szanse i wyzwania dla polskiego sektora ubezpieczeń w najbliższych latach.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl