Urządzenie będzie wykorzystywane do monitorowania i serwisowania podwodnej infrastruktury złóż naftowych B3 i B8 na Bałtyku, które są eksploatowane przez spółkę LOTOS Petrobaltic. Jego funkcje obejmują pomiary konstrukcji podwodnych, inspekcje rurociągów i tras kablowych, podwodne cięcia elementów stalowych i usuwanie gruntu, badania nieniszczące, obsługę instalacji głowicowych oraz czyszczenie podwodnych elementów konstrukcyjnych.
Dziś, 16 października 2024 r., Hisense, wiodąca międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, poinformowała o dostępności na całym świecie swojego 110-calowego telewizora ULED X Mini LED, w cenie 20 000 USD.
Telewizor 110UX TV od debiutu na targach CES zdobył wyróżnienie w kategorii innowacji (CES Innovation Award) i nagrodę wydawców od Digital Trends. Od tego czasu zdobywa kolejne liczne wyrazy uznania, zajmując czołową pozycję w dziedzinie technologii wyświetlania.
Telewizor 110UX oferuje niesamowitą maksymalną jasność na poziomie 10 000 nitów i doskonały kontrast z ponad 40 000 strefami lokalnego wygaszania, minimalizując efekt wycieku podświetlenia (backlight bleed) i podkręcając kontrast. Dzięki procesorowi Hisense Hi-View AI Engine X zapewnia regulację obrazu w czasie rzeczywistym, co daje wyraźniejszy i wciągający efekt wyświetlania obrazu. Telewizor 110UX to doskonały wybór zarówno dla graczy, jak i miłośników kina i sportu, łączący innowacyjne rozwiązania technologiczne z koncentracją na potrzebach klienta.
110UX Championship Edition to najnowszy dodatek do linii produktów ULED X, który trafił na rynek na początku października. Jego premiera zbiegła się z rozpoczęciem sezonu rozgrywek NBA, co nie było przypadkowe. Ten ekskluzywny model z limitowanej edycji powstał w wyniku współpracy dwóch liderów w swoich dziedzinach, łącząc najnowocześniejszą technologię ULED X z luksusowymi ulepszeniami, które są wyrazem uznania dla ducha mistrzów NBA.
Nowa premiera telewizora 110UX stanowi kolejny krok w rozwoju oferty produktów Hisense, umacniając pozycję firmy jako lidera na rynku dużych wyświetlaczy ultra-premium. Odpowiada to rosnącemu zapotrzebowaniu na rozrywkę na dużym ekranie, poszerzając ofertę ULED i ULED X o produkty z jeszcze większymi ekranami.Hisense dąży do ciągłego doskonalenia technologicznego, aby zapewnić klientom najlepsze wrażenia związane z obrazem i dźwiękiem. Firma skupia się na potrzebach konsumentów, budując silne relacje z użytkownikami na całym świecie i oferując kompleksowe doświadczenia związane z korzystaniem z urządzeń domowych, które przekraczają oczekiwania klientów.
Hisense jest globalną marką zajmującą czołową pozycję w branży urządzeń domowych i elektroniki użytkowej. Jest również oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów, a także jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma działa w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.
Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2530687/Hisense_110_inch_ULED_X_Mini_LED_globally.jpg
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl