W serii podcastowej „Z nową energią o finansach” eksperci z dziedziny biznesu, nauki i Santander Bank Polska będą dzielić się wiedzą na temat finansowania i zarządzania zrównoważoną transformacją w kluczowych branżach odpowiedzialnych za emisyjność w Polsce. W 8 odcinkach eksperci omówią również sposoby dekarbonizacji biznesu i możliwości zarobienia na zrównoważonej transformacji. Zaproszeni goście poruszą tematy związane z neutralnością emisyjną Polski do 2050 roku, cenami energii, termomodernizacją budynków, elektromobilnością, greentechiem, obliczaniem śladu węglowego oraz przyszłością ubezpieczeń w kontekście zrównoważonego rozwoju i zmian klimatycznych.
W dniu 17 października 2024 r. w Qingdao, w Chinach, prezes Grupy Hisense, Jia Shaoqian, ogłosił podczas Konferencji Globalnych Liderów 2024 w obszarze ESG (Środowisko; Społeczna odpowiedzialność; Ład korporacyjny) w Szanghaju, nowe, podwójne zobowiązanie firmy do redukcji emisji dwutlenku węgla. Przedstawił również najnowsze inicjatywy Hisense mające na celu uczynienie zielonego rozwoju istotnym filarem „Budowania stuletniej marki Hisense”.
Firma zobowiązuje się osiągnąć szczytową emisję dwutlenku węgla w ramach własnej działalności do 2026 r. oraz osiągnąć neutralność węglową do 2050 r. Jednocześnie firma planuje integrować koncepcje niskoemisyjnych działań we wszystkich aspektach ładu korporacyjnego i praktyk operacyjnych.
„W Hisense przyjęliśmy zasadę długoterminowego wdrażania praktyk ESG w ramach naszej strategii >>Kompleksowego Układu<>Globalnych Działań<>5+1<>Lokalne firmy dla lokalnych odbiorców<<, której celem jest służenie lokalnym społecznościom, jednocześnie zmniejszając koszty logistyki i zużycie energii”.
Plan Działania na rzecz Neutralności Węglowej „Hi GREEN” firmy Hisense to pierwsza „Biała Księga” w swoim rodzaju, koncentrująca się na trzech kluczowych obszarach. Ma ona na celu wspieranie strategii firmy w zakresie poprawy efektywności energetycznej, rozwoju niskoemisyjnego łańcucha dostaw oraz optymalizacji niskoemisyjnych produktów i usług.
Zaangażowanie firmy Hisense w transformację niskoemisyjną opiera się na Planie Działania „Hi GREEN”, który skupia się na efektywności energetycznej, rozwoju łańcucha dostaw i optymalizacji produktów i usług w celu osiągnięcia Neutralności Węglowej. Jest to ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju firmy.
Firma Hisense zaangażowała się w tworzenie globalnych obiektów typu „lighthouse factory”, trzech fabryk bezemisyjnych i 14 ekologicznych fabryk w Chinach. W ciągu następnych siedmiu lat, do 2030 roku, Hisense planuje zmniejszyć emisję dwutlenku węgla o 40% w porównaniu do poziomu z 2023 roku. Do 2025 roku firma zamierza włączyć do swojego systemu zarządzania emisjami dwutlenku węgla ponad 2400 dostawców, co stanowi około 50% wszystkich dostawców. Ponadto Hisense będzie zachęcać 40% swoich dostawców do ustalenia własnych celów w zakresie redukcji emisji dwutlenku węgla.
Hisense oferuje wysokiej jakości, energooszczędne urządzenia domowe, które zyskały uznanie użytkowników na całym świecie. Firma zobowiązuje się do dalszego rozwoju innowacyjnych technologii ekologicznych, które przyczynią się do poprawy życia milionów gospodarstw domowych na całym świecie.
Hisense to wiodąca międzynarodowa marka oferująca urządzenia domowe i elektronikę użytkową. Jest również oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Zgodnie z rankingiem Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów o przekątnej 100 cali, zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma działa obecnie w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.
Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2533225/Hisense_Group_Chairman_Jia_Shaoqian_announcing_company_s_Dual_Carbon_Pledge.jpg
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl