Polskie Partnerstwo dla Obserwacji Ziemi ma na celu wzmocnienie współpracy polskich firm, instytucji naukowych i edukacyjnych w kształtowaniu krajowej polityki kosmicznej oraz rozwijaniu nowych technologii obrazowania globu. Partnerstwo to kierunek w budowaniu samodzielnych zdolności Polski jako lidera w europie w dziedzinie satelitarnego obrazowania Ziemi.
Hard Rock International i globalny ambasador marki Lionel Messi z dumą prezentują superbohaterską wersję ikony sportu i kultury – Kapitana Messiego. Kapitan Messi, który ratuje sytuację potężnym kopnięciem, pojawi się w restauracjach Hard Rock Cafe, w wybranych hotelach Hard Rock Hotels i w Internecie. Współpraca Hard Rock i Lionel Messi zaowocowała limitowaną edycją ruchomej zabawki Kapitan Messi, dostępną teraz przy każdym zamówieniu z menu dla dzieci w restauracjach Hard Rock oraz w zamówieniach do pokoi w hotelach, aż do wyczerpania zapasów. Figurka kolekcjonerska trafi także do sklepów Rock Shop na całym świecie i w Internecie, w ramach nowej kolekcji detalicznej Kapitana Messiego, obejmującej także śniadaniówki, butelki na wodę, plecaki, odzież i inne produkty.
„Moje dzieci i ja uwielbiamy razem oglądać filmy o superbohaterach i dlatego możliwość współpracy z Hard Rock nad tworzeniem Kapitana Messiego była dla mnie czymś szczególnym. „Mam nadzieję, że pomoże on inspirować młodych fanów i całe rodziny do ciężkiej pracy i wiary w siebie, pokazując, że można osiągnąć wielkie rzeczy”.
„Jesteśmy szczęśliwi, że możemy kontynuować naszą niesamowitą współpracę z Lionelem Messim, znajdując nowy sposób na przekazanie całej radości, jaką daje on ludziom na całym świecie” – powiedział Jim Allen, dyrektor generalny Seminole Gaming i prezes Hard Rock International.
Hard Rock wprowadza nowe pozycje do menu dziecięcego: pizzę serową i pizzę pepperoni, aby poszerzyć ofertę posiłków lubianych przez rodziców i uwielbianych przez dzieci.
Lionel Messi był dla nas świetnym partnerem i ambasadorem marki Hard Rock przez ostatnie trzy lata. Ostatnio wziął udział w naszej kampanii „Come Together”, z okazji wprowadzenia globalnego programu lojalnościowego Unity by Hard Rock™. Program Unity to darmowy program, który oferuje szereg korzyści i usług w ponad 200 lokalizacjach Hard Rock, umożliwiając zdobywanie punktów Unity i zamienianie ich na darmowe doby hotelowe, posiłki, produkty Rock Shop® i wiele innych atrakcji.
Zaplanuj swoją następną wizytę w Hard Rock International, odwiedzając stronę www.hardrock.com. Więcej informacji prasowych znajdziesz tutaj: www.prnewswire.com/news-releases/hard-rock-international-and-lionel-messi-celebrate-continued-partnership-with-captain-messi-superhero-toy-kids-menu-and-retail-collection-302284697.html?tc=eml_cleartime.
Źródło: pap-mediaroom.pl