Biznes i finanse

SANY wspiera budowę inteligentnego portu, aby osiągnąć istotny przełom

Nowy inteligentny system H-Move2.0 zastosowany w automatyzacji suwnic na ogumionych kołach (RTG) w porcie Tianjin, opracowany przez Sany Marine Heavy Industry Co., Ltd. („SANY Marine”) – spółkę zależną SANY Group („SANY”) zajmującą się urządzeniami portowymi, umożliwił osiągnięcie wydajności operacyjnej suwnic na ogumionych kołach na poziomie 20 ruchów na godzinę. To przełomowe rozwiązanie w dziedzinie ekologicznych, cyfrowych i inteligentnych portów, które pozwoli ograniczyć emisję dwutlenku węgla.

W obliczu nadchodzącego szczytu COP29 i rosnącego nacisku ze strony branży produkcyjnych, SANY Group („SANY”) konsekwentnie dąży do transformacji przemysłowej i podejmuje konkretne działania, aby osiągnąć cele emisyjne. To kolejny krok w kierunku zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla, co sprawia, że SANY Group („SANY”) jest liderem w branży.

SANY Marine dąży do stania się liderem technologicznym w dziedzinie wyposażenia logistycznego, oferując elektryczne, inteligentne, bezzałogowe i zintegrowane rozwiązania dla nowoczesnych portów, wspierając jednocześnie ekologiczną transformację branży urządzeń portowych na całym świecie.

W obliczu wyzwań związanych z redukcją emisji dwutlenku węgla, oszczędzaniem energii, rozwijaniem inteligentnych rozwiązań oraz zapotrzebowaniem na zabezpieczenia przed wstrząsami i przekręceniem, inteligentne rozwiązania portowe SANY Marine oferują znaczące usprawnienia. Wykorzystują one technologie przeciwdziałające wstrząsom i przekręceniu w czasie rzeczywistym, co zapewnia zautomatyzowaną i bezpieczną obsługę, przyczyniając się do większej wydajności operacyjnej niż tradycyjne metody manualne.

Dzięki zastosowaniu technologii cyfrowego bliźniaka, zespół jest w stanie prognozować i symulować trajektorie oraz pozycje kontenerów. Dodanie funkcji opuszczania na trawersie pozwoliło osiągnąć wyjątkowe rezultaty. Wprowadzenie GPS, wizualizacji AI i technologii skanowania 3D znacznie poprawiło niezawodność sygnału. Po czterech miesiącach testów, wydajność automatycznej suwnicy na ogumionych kołach wzrosła z 15-16 cykli na godzinę do 20, po raz pierwszy przewyższając wydajność pracy ręcznej w tym sektorze.

Nasz zmodernizowany system prognozowania i symulacji trajektorii oraz pozycji podkładu pod kontener pozwolił skutecznie uzupełnić kluczowe elementy prac ręcznych o obniżanie na trawersie. Dzięki temu, wydajność automatycznej suwnicy na gumowych kołach wzrosła do około 15-16 cykli na godzinę. Nasz system charakteryzuje się też niskim wskaźnikiem interwencji w zdarzeniach nietypowych (tylko 2,78%) oraz wskaźnikiem obsługi wynoszącym 1:6, co oznacza, że jedna osoba może obsługiwać nawet do sześciu RTG jednocześnie.

„Istnieje potencjał dalszej modernizacji naszych narzędzi do przenoszenia i pozostałego wyposażenia, za pomocą których możemy lepiej wykorzystywać nasze zasoby i zwiększać rozwój rozwiązań niskoemisyjnych i ekologicznych” – powiedział Cheng Shidong, dyrektor Centrum Transportu Miejskiego Instytutu Kompleksowego Transportu przy Krajowej Komisji Rozwoju i Reform.

Przejście na rozwiązania ekologiczne i niskoemisyjne w sektorze maszyn budowlanych stanowi obecnie jedno z największych wyzwań. SANY aktywnie wykorzystuje możliwości gospodarcze i przemysłowe wynikające z transformacji w kierunku niskoemisyjności, dążąc do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto. Dzięki strategii New Quality Product Forces SANY przyspieszy realizację celów ekologicznego rozwoju.

Autor: SANY Group

Obraz – https://mma.prnewswire.com/media/2553744/Port_Tianjin_tire_crane_automation_transformation_project.jpg 


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM