Biznes i finanse

Xsolla publikuje jesienny raport na 2024 rok dotyczący przyszłości gier mobilnych i rozwoju gier oraz prezentujący analizę ostatnich wskaźników i nowych trendów

W raporcie „The Xsolla Report: The State of Play” omówione zostały kluczowe kwestie dotyczące rozwoju sklepów internetowych, wpływu kobiet na rynek gier oraz konsekwencje unijnego aktu o rynkach cyfrowych.

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, firma globalnie działająca w obszarze handlu grami wideo, ogłosiła publikację jesiennej edycji raportu na 2024 r. pt. „The Xsolla Report: The State of Play”. Raport ten zawiera wartościowe informacje, trendy i możliwości kształtujące rynek gier, które mają na celu wsparcie profesjonalnych podmiotów działających w branży gier w dostosowaniu się do zmian na dzisiejszym dynamicznie ewoluującym rynku.

Pełna treść informacji prasowej, zawierająca multimedia, jest dostępna pod tym adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20241112162635/pl/

Według raportu jesiennego z 2024 roku, gry mobilne stanowią istotny temat, a ich przychody na całym świecie szacowane są na 98,7 mld USD. Wiodącym rynkiem jest tutaj Azja, gdzie przychody mają wynieść 65 mld USD. Raport podkreśla również rosnące znaczenie sklepów internetowych, z których 77% graczy dokonuje zakupów. Zauważa się również wzrost popularności tych kanałów sprzedaży.

W raporcie zwrócono uwagę na znaczącą rolę użytkowniczek gier, zauważając, że aż 87% kobiet korzysta z gier mobilnych co tydzień, a 64% z nich dokonuje zakupów w aplikacjach. Producenci gier reagują na rosnące zainteresowanie tą grupą demograficzną, tworząc bardziej angażujące doświadczenia w grach.

„Jesienna edycja raportu Xsolla na rok 2024 prezentuje jasny obraz trendów w zakresie technologii mobilnej, nowych rozwiązań płatniczych, wpływu kobiet na sektor gier oraz ciągłych zmian regulacyjnych kształtujących przyszłość” – powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds, marketingu i rozwoju w Xsolla. „Za pomocą tego raportu pragniemy zapewnić naszym partnerom wiedzę oraz przydatne strategie, które pomogą im wykorzystać nowe możliwości i odnosić sukcesy w ciągle ewoluującym sektorze”.

Aby uzyskać więcej informacji oraz przeczytać pełny raport Xsolla dotyczący aktualnej sytuacji na rok 2024, odwiedź stronę xsolla.pro/txr-autumn24

Xsolla to globalna firma specjalizująca się w handlu grami wideo, oferująca narzędzia i usługi dla twórców i wydawców gier. Od 2005 roku Xsolla wspiera tysiące partnerów na całym świecie, pomagając im finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach. Misją firmy jest rozwiązywanie problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby wspierać swoich partnerów w osiąganiu większego sukcesu na rynku gier wideo. Xsolla ma siedzibę w Los Angeles i biura w wielu innych miastach na świecie, obsługując główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę xsolla.com

Niniejsze zawiadomienie jest prawomocne tylko w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie służy jedynie celom orientacyjnym i należy je interpretować w odniesieniu do tekstu źródłowego, który ma skutki prawne.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM