Biznes i finanse

Hisense uruchamia kampanię dużych oszczędności andndash; `UNLOCK FOR BLACK FRIDAY`

21 projektom, biorącym udział w konkursie na niekomercyjne badania kliniczne i eksperymenty badawcze, przyznano dofinansowanie o łącznej wartości ponad 278 milionów złotych. Wśród nagrodzonych znalazły się badania z zakresu kardiologii, psychiatrii, neurologii, które mają na celu opracowanie nowych strategii terapeutycznych w leczeniu chorób – poinformował Ireneusz Staroń, wiceprezes Agencji Badań Medycznych (ABM) ds. finansowania badań.

15 listopada 2024 r. – Hisense, wiodąca marka elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, ogłasza rozpoczęcie kampanii „UNLOCK FOR BLACK FRIDAY” oferującej duże oszczędności. Po roku pełnym prestiżowych współprac i sponsorowania wydarzeń sportowych, firma Hisense zachwyca konsumentów swoją ofertą. Jeśli szukasz telewizora, który zapewni Ci ekscytujące wrażenia podczas oglądania filmów akcji, gier wideo i wydarzeń sportowych, Hisense będzie najlepszym wyborem.

Hisense U7N ULED MiniLED TV to telewizor najwyższej klasy, który oferuje natywną częstotliwość odświeżania 144 Hz, co zapewnia płynne granie. Posiada wiele zaawansowanych funkcji, takich jak ALLM, FreeSync Premium Pro i HDMI 2.1. Dzięki Dolby Vision i Dolby Atmos, jasności szczytowej do 1500 nitów i zaawansowanej technologii wyświetlania Quantum Dot Color, zapewnia zapierające dech w piersiach efekty wizualne oraz wierne odwzorowanie każdego szczegółu. Technologia Hi-View Engine PRO poprawia jakość obrazu przez skalowanie do 4K i ulepszone kolory, a zintegrowany subwoofer zapewnia głębokie basy. Ponadto klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy opcji dostosowanych do ich budżetu i preferencji, w tym U6/U8 ULED MiniLED TV, QLED TV serii A7 i E7 PRO QLED TV.Odkryj nowy sposób na cieszenie się filmami w domowym zaciszu za pomocą systemu PX3 Laser Cinema „zaprojektowanego dla Xbox”. Dzięki regulowanemu ekranowi o przekątnej od 80 do 150 cali, technologii trójkolorowej projekcji laserowej LPU™ i TriChroma™ oraz algorytmom Pro AI, możesz osiągnąć najwyższą jakość obrazu. Dodatkowo, jasność 3000 ANSI lumenów, Dolby Vision, natywny kontrast 3000:1 i 50-watowe głośniki Harman Kardon zapewniają wrażenia audiowizualne na poziomie kinowym. Dzięki częstotliwości odświeżania do 240 Hz i trybowi gry, możesz również cieszyć się płynną rozgrywką. Wybierz swój produkt z oferty kampanii promocyjnej, która obejmuje PX3 i inne produkty Laser UST i zobacz, jak łatwo możesz stworzyć własne kino domowe.

Zdobądź najnowszy laserowy miniprojektor 4K C2 Ultra zaprojektowany specjalnie dla Xbox, oferujący najbardziej zaawansowany trójkolorowy laser w historii Hisense. Ciesz się najwyższą jakością obrazu, szeroką gamą kolorów 110% BT.2020, jasnością 3000 ANSI lumenów i IMAX Enhanced z certyfikatem Dolby Vision, zapewniając wciągające wrażenia kinowe. Płynna, hiperszybka i intensywna rozgrywka jest teraz możliwa dzięki automatycznej kalibracji, trybowi Auto-Low Latency, technologii MEMC i trybowi gry, z częstotliwością odświeżania do 240 klatek na sekundę. Dodatkowo, oszałamiający dźwięk zapewniany przez system audio JBL i wbudowany subwoofer dopełniają wrażenia z gry.

Wszystkie oferty specjalne są dostępne online i offline, w tym na Amazon, i oferują duże oszczędności, prezenty i wiele innych korzyści.

Hisense

Hisense to globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów według rankingu Omdia, a w 2023 r. i pierwszym półroczu 2024 było liderem w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma działa już w ponad 160 państwach i specjalizuje się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2558788/Hisense_Kicks_off_Year_end_Campaign_Big_Savings.jpg


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM