Poszukujemy organizacji, które koncentrują się na zrównoważonym rozwoju i chcą się podzielić swoimi sukcesami. Drugi termin zgłoszeń do konkursu Grand ESG mija 20 grudnia.
Konkurs Grand ESG promuje autentyczne działania z zakresu ESG i nagradza przejrzystą komunikację. Chcemy docenić liderów praktyk ESG oraz organizacje, które skutecznie wdrażają i komunikują działania z zakresu ESG.
Zgłoszenia na konkurs przyjmowane są w trzech różnych terminach, zależnie od opłaty konkursowej. Drugi termin przyjmowania zgłoszeń kończy się 20 grudnia, a trzeci termin trwa do 15 stycznia 2025 roku. Aby zgłosić projekt, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.grandesg.pl i uiścić opłatę konkursową. Wszelkie niezbędne załączniki muszą być dołączone do zgłoszenia przed upływem terminu 15 stycznia 2025 roku. Jeśli zgłoszenia zrealizowane w ostatnim dniu drugiego terminu nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni, obowiązuje opłata z trzeciego terminu zgłoszeń.
Można składać zgłoszenia w 14 kategoriach sektorowych, w których jury oceni projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, nagradzając najlepsze wdrożenie oraz komunikację tych inicjatyw.
Dodatkowo, jury przyzna dwie nagrody międzysektorowe za wybitne osiągnięcia związane z zrównoważonym rozwojem.
Zapraszamy na konferencję pod koniec marca, poświęconą zrównoważonemu rozwojowi i skutecznej komunikacji działań ESG. Spotkasz tam wybitnych specjalistów z obszaru ESG i komunikacji, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami na wywieranie pozytywnego wpływu na świat.
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl