Rozwiązania Shanghai Electric w obszarze ekologicznego wodoru, zrównoważonej produkcji formaldehydu, fotowoltaiki, magazynowania energii z różnych źródeł oraz odsalania wody morskiej są skuteczne i odgrywają kluczową rolę w proekologicznych inicjatywach na rzecz naszej planety.
W 2024 r. firma Geely Auto odnotowała rekordową sprzedaż, osiągając poziom ponad 2,17 mln pojazdów, co oznacza wzrost o 32% w porównaniu do poprzedniego roku. Firma zanotowała także rekordową liczbę wyeksportowanych samochodów, które trafiły na rynki międzynarodowe – łącznie 403 923 sztuki, co stanowi wzrost o 53% w porównaniu z rokiem poprzednim.
W 2024 r. firma Geely Auto zwiększyła swoją obecność na światowym rynku, wchodząc na 10 nowych rynków i wzmacniając swoje pozycje na Bliskim Wschodzie, w Europie Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej. Jej oferta jest już dostępna w ponad 80 krajach i regionach. Premiery 16 modeli w ponad 40 krajach i regionach stanowiły dodatkowy impuls dla strategicznej ekspansji. Geely wyraża w ten sposób chęć dotarcia z ofertą wysokiej klasy pojazdów do jak największej liczby konsumentów na całym świecie.
Rozbudowa międzynarodowej sieci sprzedaży i serwisu
Geely Auto zwiększyła liczbę swoich placówek sprzedaży i serwisu o 69% w porównaniu z końcem 2023 roku, osiągając obecnie około 900 punktów. Dodatkowo, firma rozbudowała swoją działalność regionalną poprzez budowę dwóch fabryk w Azji i Afryce oraz otwarcie czterech filii w Indonezji, Australii, Filipinach i Chile. W celu optymalizacji łańcucha dostaw, stworzyła również globalną sieć części zamiennych, z hubem produkcyjnym i pięcioma strategicznymi zakładami za granicą.
Flagowe modele odnoszą sukcesy na rynkach międzynarodowych, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży.
Coolray, eksport Monjaro i Emgrand potwierdzają swoją dominację na rynkach światowych, zdobywając uznanie na międzynarodowych targach motoryzacyjnych.
Inkluzywność użytkowników jest kluczowym celem Geely, która w 2024 roku osiągnęła liczbę użytkowników przekraczającą 16 mln. Firma konsekwentnie stawia na innowacje produktowe, doskonałość operacyjną i budowanie marki, aby sprostać specyficznym potrzebom różnych rynków. Dlatego Geely realizuje strategię dywersyfikacji oferty, produkując pojazdy z różnymi rodzajami napędu, takimi jak silniki spalinowe, hybrydowe, elektryczne i zasilane metanolem.
Zmiana na lepsze dzięki przywództwu w osiąganiu celów ESG
Geely Auto ciągle udowadnia swoje zaangażowanie w ideę społecznej odpowiedzialności. Firma prowadzi działalność charytatywną w Europie, projekty wsparcia społecznego w Ameryce Łacińskiej oraz program recyklingu pojazdów w Afryce, co świadczy o jej zaangażowaniu w pozytywne zmiany na całym świecie.
W 2025 roku Geely Auto będzie konsekwentnie dążyć do osiągnięcia sprzedaży 2,71 miliona pojazdów, ciągle rozwijając pełnoskalowy system operacyjny, potencjał biznesowy, strategię produktową oraz doskonaląc obsługę posprzedażową.
Źródło informacji: pap-mediaroom.pl