Rozmowa z Jarkiem Rotem, Chief Sustainability Officer w BNP Paribas Bank Polska S.A. oraz Mateuszem Masiakiem, prezesem zarządu Envirly.
28 stycznia 2025 r. – Hisense, czołowa marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, wzmocniła swoją dominację na globalnym rynku telewizorów, notując drugi wynik pod względem wielkości rocznego wolumenu sprzedaży telewizorów na całym świecie przez trzy lata z rzędu.
W 2024 roku firma Hisense zwiększyła swoją obecność na światowym rynku telewizorów, osiągając udział w dostawach na poziomie 14,06%. Dzięki sponsorowaniu kluczowych wydarzeń sportowych i rosnącemu popytowi na telewizory wielkoekranowe, firma zdobyła 47% udziału w dostawach na globalnym rynku telewizorów o przekątnej 100 cali i większej, co pozwoliło jej zająć pierwsze miejsce na świecie.
Hisense kontynuuje dążenie do wprowadzania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, co stanowi klucz do sukcesu firmy. Podczas targów CES 2025 firma zaprezentowała wiele przełomowych innowacji, takich jak rewolucyjny 116-calowy telewizor TriChroma LED z technologią lokalnego przyciemniania RGB oraz gotowy do użytku komercyjnego 136-calowy wyświetlacz MicroLED. Te nowości ukazują śmiałą wizję przyszłości w dziedzinie domowej rozrywki. Hisense również podnosi jakość transmisji telewizyjnej, dążąc do personalizacji doświadczeń i wygody użytkowania. Dzięki tym innowacjom fani będą mogli cieszyć się wciągającymi wrażeniami podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025™.
„Dla mnie trzy kluczowe słowa na rok 2024 to pasja, poświęcenie i innowacja – powiedział David Gold, wiceprezes Hisense International i prezes Hisense na region obu Ameryk. – To właśnie te trzy aspekty pozwoliły nam osiągnąć tak dobre wyniki w ciągu całego roku”.
Hisense koncentruje się na promowaniu innowacji, tworzeniu płynnej technologii sztucznej inteligencji i rozwijaniu energooszczędnych rozwiązań, aby dostarczać konsumentom wartość i poprawić jakość życia oraz doświadczenia rozrywkowe.
Poprzez inteligentne wyświetlacze o ultrawysokiej rozdzielczości, technologię sztucznej inteligencji i energooszczędne rozwiązania, Hisense stawia na dostarczanie konsumentom wartości oraz ulepszanie jakości życia i doświadczeń rozrywkowych.
Hisense
Hisense to wiodąca marka globalna w dziedzinie sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów i jest liderem w segmencie telewizorów o przekątnej co najmniej 100 cali. Firma rozwija się dynamicznie i obecnie działa w ponad 160 krajach, oferując wysokiej jakości produkty multimedialne, urządzenia RTV i AGD oraz inteligentne rozwiązania IT.
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl