W 2024 roku PKP Intercity dostarczyło 40 nowych lokomotyw i zmodernizowało 77 wagonów, które teraz obsługują trasy z pasażerami. Inwestycje w nowy tabor wyniosły 11,8 mld zł brutto. W 2025 roku planowane jest dostarczenie 38 nowych lokomotyw i zmodernizowanie 119 wagonów, w tym 95 COMBO. Spółka planuje także zainwestować 292 mln zł netto w rozwój własnej infrastruktury.
Mary Kay Inc. poinformowała dzisiaj o nominacji dr Lucy Gildea na stanowisko dyrektorki ds. marki i działalności naukowej firmy, z myślą o wsparciu przyszłego rozwoju kultowej marki kosmetycznej adresowanej do przedsiębiorczych kobiet. Więcej informacji na stronie internetowej firmy.
Więcej materiałów multimedialnych znajdziesz w pełnej treści informacji prasowej, dostępnej tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250206860331/pl/
Gildea i jej nowy zespół będą opracowywać nowy model działalności, który przyczyni się do rozwoju marki Mary Kay na całym świecie. Ich inicjatywy naukowe będą miały na celu nie tylko rozwój, ale również budowanie lojalności klientów na ponad 40 rynkach. W jej nowej roli Gildea będzie kształtować solidny wizerunek marki oraz spójną strategię na wszystkich platformach i we wszystkich zakątkach świata. Będzie opierać się na imponującym portfolio produktów, które są dostosowane do nieustannie zmieniających się potrzeb konsumentek i konsumentów. Wraz ze swoim zespołem Gildea będzie budować zaangażowanie wobec marki poprzez strategie sprzyjające zaangażowaniu, wykorzystując potencjał przedsiębiorców nowej generacji i barwną narrację marki, aby zdobyć serca i umysły konsumentów.
Lucy będzie kluczowym członkiem naszej globalnej organizacji, skoncentrowanej na markach, innowacjach kosmetycznych i zorientowanej na klienta. Jej umiejętności strategiczne przyczynią się do sukcesów biznesowych niezależnych konsultantów i konsultantek kosmetycznych, umożliwiając im oferowanie klientom transformacyjnych doświadczeń z marką i sukcesów w doradztwie dotyczącym pielęgnacji urody. – powiedział dyrektor generalny Mary Kay i wnuk Mary Kay Ash, Ryan Rogers.
Gildea dołączyła do Mary Kay w 2017 roku i od tego czasu skupia się na modernizacji i zwiększaniu konkurencyjności firmy poprzez innowacyjne produkty i doskonalenie efektywności operacyjnej. Przez 15 lat pracowała w firmie Procter & Gamble, gdzie zajmowała się głównie rozwojem technologii kosmetycznych i opracowywaniem produktów do pielęgnacji skóry. Pełniła również różne funkcje kierownicze, w tym jako kierowniczka zespołów odpowiedzialnych za rozwój technologii i naukowych metod pomiaru stosowanych w opiece zdrowotnej, branży kosmetycznej i sektorze artykułów do higieny osobistej. Podczas pobytu w Singapurze miała okazję zdobyć doświadczenie w dziedzinie rynków międzynarodowych.
„Mary Kay zrodziła się z marzenia, by wzbogacić życie kobiet za pomocą innowacyjnych produktów opartych na najnowszych osiągnięciach nauki. Połączenie marki z działalnością naukową stanowi doskonałą strategię, by spełnić potrzeby konsumentów z całego świata i dążyć do dalszych sukcesów. Maksymalnie wykorzystujemy synergii różnych zespołów, aby zapewnić niezależnym konsultantom i konsultantkom kosmetycznym źródło inspiracji i zachwycić nowe pokolenie konsumentów i konsumentek produktami naszej marki” – powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektorka Mary Kay ds. marki i działalności naukowej.
Gildea posiada stopień naukowy doktora w biologii komórkowej i molekularnej, immunologii i chorób zakaźnych zdobyty na Uniwersytecie w Cincinnati College of Medicine. Przeprowadziła także badania naukowe w dziedzinie immunologii podczas stażu w Szpitalu Dziecięcym w Cincinnati i na Wydziale Immunologii Uniwersytetu w Cincinnati. Uzyskała również stopień licencjata w naukach biologicznych na Georgetown College w Georgetown, Kentucky.
Gildea jest zaangażowana w promocję nauk STEM wśród kobiet i dziewcząt. Jest członkinią zarządu fundacji Baylor Scott & White Dallas oraz doradczynią zarządu Baylor Scott & White Charles A. Sammons Cancer Center.
Ryan Rogers ogłosił nominację jako hołd dla dziedzictwa Mary Kay Ash w promowaniu równouprawnienia kobiet. W firmie Mary Kay, kobiety stanowią większość zespołu ds. prac badawczo-rozwojowych, kierownictwa i ogólnej liczby pracowników [1].
Czy wiesz, że firma Mary Kay została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 w sprzedaży bezpośredniej produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków do makijażu na świecie w 2023 i 2024 roku [2]?
Mary Kay to globalna marka kosmetyczna, która posiada ponad 1600 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań w swoim portfolio [3].
Mary Kay Ash założyła swoją markę w 1963 r. w Teksasie z myślą o wzbogacaniu życia kobiet. Firma ta działa obecnie na ponad 40 rynkach, współpracując z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów. Mary Kay oferuje możliwości rozwoju poprzez edukację, mentoring, wsparcie i innowacje, inwestując jednocześnie w naukę leżącą u podstaw piękna. Produkty firmy to nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay angażuje się również w ochronę środowiska, wsparcie kobiet chorych na raka i ofiar przemocy domowej, oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, oraz w serwisie X.
Źródło: [3] Mary Kay, Inc., marykayglobal.com
Ważny jest tylko tekst oryginalny niniejszego zawiadomienia sporządzony w języku źródłowym. Tłumaczenie jest jedynie pomocnicze i ma ułatwić zrozumienie zawiadomienia, należy interpretować je w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który ma skutki prawne.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl