Marka TUMI, zawsze szukająca inspiracji w swoich klientach, świętuje pięćdziesięciolecie prezentując kultowe produkty i patrząc w przyszłość.
NOWY JORK, 18 lutego 2025 r. /PRNewswire/ — TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestylowa, rozpoczęła dzisiaj etapową kampanię z okazji pięćdziesięciolecia „Tworzone z myślą o tobie od 1975 r.”. Przez pół wieku TUMI starannie projektuje produkty inspirowane podróżami swoich klientów.
Nowa kampania marki TUMI, sfotografowana przez znanego fotografa lifestylowego Christophera Andersona i wyreżyserowana przez Nim Kyong Ran, skupia się na osobistych relacjach klientów z najpopularniejszymi produktami marki. Przedstawia wszechstronne funkcje walizek, toreb i plecaków TUMI, podkreślając ich znaczenie w codziennym życiu. Film nakręcony w malowniczej Lizbonie w Portugalii, przedstawia różnorodnych bohaterów noszących legendarne produkty TUMI: Alpha, Voyageur i 19 Degree – ponadczasowe produkty flagowe, które definiują markę od lat.
„W naszą złotą rocznicę chcieliśmy uczcić najważniejsze kolekcje, które stanowią rdzeń marki TUMI – tworzone z myślą o uczynieniu każdej podróży naszych klientów doskonałą” – powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. – Ten kamień milowy stanowi uczczenie przyszłości, jednocześnie celebrując wartości marki, które nasi klienci cenią od ponad 50 lat – długowieczność, łatwość korzystania, funkcjonalność i ponadczasowe piękno. Na przestrzeni roku będziemy kontynuować rozwój i innowacje, kształtując przyszłość podróży i wzornictwo produktów lifestylowych”.
W filmie możemy zobaczyć najbardziej kultowe i popularne produkty TUMI: dwustronną walizkę kabinową Alpha International Dual Access Carry-On oraz plecak Voyageur Celina. Oba produkty stanowią doskonałe połączenie funkcjonalności, trwałości i eleganckiego wzornictwa charakterystycznego dla TUMI. Walizka Alpha International Dual Access Carry-On zapewnia innowacyjny układ i łatwy dostęp, idealny dla podróżujących, a plecak Voyageur Celina łączy wyszukaną estetykę z praktycznością, doskonale nadając się do codziennego użytku lub jako stylowy towarzysz podróży.
Przez ostatnie 50 lat TUMI tworzy luksusowe produkty podróżne i lifestylowe, które podnoszą standard podróży klientów na całym świecie. Obecnie firma posiada ponad 300 sklepów detalicznych w głównych miastach i ośrodkach podróżniczych na całym świecie i nadal się rozwija, oferując wysokiej jakości produkty dla dynamicznej społeczności.
„Od 50 lat TUMI stawia klientów w centrum uwagi i dostarcza produkty, które zmieniają i ulepszają ich wrażenia z podróży” – powiedział prezes TUMI Andrew Dawson. – Niezależnie od tego, czy chodzi o jednodniową wycieczkę do miasta, czy lot dookoła świata, naszym celem jest uczynienie każdej podróży doskonałą. Nasza siła tkwi w ludziach – jesteśmy przedsiębiorczy i podchodzimy z pasją do tego, co robimy. Stale wprowadzamy innowacje – od kwestii technicznych takich jak materiały po funkcjonalne detale – zawsze z myślą o klientach. Ten krok milowy stanowi uczczenie naszych osiągnięć, ale także przygotowuje grunt pod dalszy rozwój marki przez kolejne 50 i więcej lat”.
TUMI obchodzi swoje pięćdziesięciolecie przez cały rok, wprowadzając nowe produkty i kampanie z udziałem Globalnych Ambasadorów i przyjaciół marki.
TUMI to firma produkująca światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają życie w podróży, podnosząc jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl