Rozwiązanie Xsolla Offerwall umożliwia twórcom gier zwiększenie możliwości czerpania dochodów z aktywności graczy poprzez udział w dochodach i zapewnianie pozytywnych doświadczeń graczom. Dzięki temu gracze mogą zdobywać wirtualne nagrody w zamian za wykonanie zadań lub działań zaprezentowanych przez reklamodawców, co przyczynia się do zwiększenia zaangażowania oraz wzrostu dochodów.
Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza uruchomienie Xsolla Offerwall – dynamicznego rozwiązania przyczyniającego się do zwiększenia możliwości czerpania dochodów z gier i zaangażowania graczy. Firma wspiera twórców gier, umożliwiając opracowanie wyważonej strategii dochodowej, która pozwala graczom zdobywać wirtualne nagrody w zamian za wykonanie zadań lub działań zaprezentowanych przez reklamodawców.
Więcej informacji oraz multimedia dostępne są tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250304564279/pl/.
Xsolla Offerwall oferuje unikalne rozwiązanie w branży, zapewniając twórcom i wydawcom udział nawet do 90% w dochodach. To znacznie więcej niż typowy poziom rzędu 30-60% w branży. Dzięki temu hojnemu modelowi, twórcy mogą maksymalizować swoje dochody, jednocześnie zachowując elastyczność globalnych strategii dochodowych.
Zaletą integracji rozwiązania Xsolla Offerwall w istniejących grach jest zwiększone zaangażowanie graczy poprzez różnorodne zadania, takie jak koszt instalacji (CPI), koszt zaangażowania (CPE), koszt pozyskania (CPA) i koszt pojedynczego kliknięcia (CPC). Dodatkowo, twórcy gier mogą czerpać dochody z nowych rynków i zwiększyć efektywność swojej działalności, oferując atrakcyjne misje i nagrody dla globalnych odbiorców.
Uwierzytelnianie użytkowników za pomocą wiadomości SMS umożliwia poprawę jakości ruchu sieciowego, zapobiegając oszustwom i zabezpieczając transakcje. Ponadto nagradzanie graczy punktami Xsolla stanowi dodatkowy bodziec motywacyjny, który zwiększa zaangażowanie graczy, zachęca do częstszego uczestnictwa w ofertach i dostarcza długotrwałe korzyści za pomocą nagród przyznawanych w ramach gry.
„Rozwiązanie Xsolla Offerwall umożliwia twórcom gier wykorzystanie nowych źródeł dochodów, zapewniając jednocześnie korzyści graczom w postaci nagród i angażujących doświadczeń – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w firmie Xsolla. – Jest to przełomowe rozwiązanie dla twórców pragnących zintensyfikować wysiłki umożliwiające czerpanie dochodów z gier oraz zwiększyć zaangażowanie graczy na wiele sposobów”.
Xsolla Offerwall to rozwiązanie umożliwiające czerpanie dochodów i wykorzystywanie reklam, które jest obecnie dostępne w Stanach Zjednoczonych. Firma planuje jednak rozszerzyć jego dostępność na inne kraje, aby umożliwić twórcom odblokowanie nowych źródeł dochodów i pogłębienie relacji z graczami z całego świata. Aby uzyskać więcej informacji i rozpocząć korzystanie z tego rozwiązania, odwiedź stronę: xsolla.pro/rws25offerwall.
Xsolla
Xsolla is a global company specializing in video game commerce, offering a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes finance, promote, launch, and monetize their games worldwide and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization in order to help partners reach a wider geographic audience, generate greater revenue, and build relationships with gamers worldwide. The company is headquartered and registered in Los Angeles, California, with offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, Montreal, and other cities around the world.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com.
Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w oryginalnej wersji językowej. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy do ułatwienia zrozumienia treści oryginału, który jest jedynym prawnie wiążącym tekstem.
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl