6 marca 2025 roku Ochotnicza Straż Pożarna w Krosnowicach otrzymała nowoczesny wóz strażacki przekazany przez spółkę Holcim Polska. To wsparcie pozwoli strażakom jeszcze skuteczniej reagować w sytuacjach kryzysowych, ratując życie, zdrowie i dobytek mieszkańców Gminy Kłodzko.
Marka kosmetyczna Mary Kay ogłosiła, że Tara Eustace zostanie dyrektorką ds. możliwości handlowych i sprzedaży, w ramach swojego zaangażowania w przyszły rozwój i wspieranie przedsiębiorczości.
Więcej treści oraz multimedia znajdziesz w oryginalnym artykule na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20250305335237/pl/
Eustace, doświadczona liderka z wieloletnim doświadczeniem w Mary Kay, objęła stanowisko kierownicze w organizacji globalnych możliwości handlowych i sprzedaży. Jej głównym celem jest umieszczenie „możliwości związanych z Mary Kay” w centrum strategii biznesowych sprzyjających przedsiębiorczości. Nadzoruje pracę regionów Mary Kay i kieruje zespołem prezesów regionalnych i dyrektorów generalnych z ponad 40 krajów.
Eustace, nowy lider organizacji, ma zamiar przekształcić doświadczenie niezależnych konsultantów kosmetycznych (IBC) Mary Kay, aby podnieść ich rolę do rangi osobistych doradców w zakresie produktów i możliwości marki. Jego misją jest zaangażowanie kolejnych pokoleń w świat przedsiębiorczości poprzez zapewnienie IBC wszystkiego, co niezbędne, aby skutecznie nawiązywać kontakt z klientami w sferze cyfrowej. Planuje kursy podnoszące umiejętności cyfrowe, innowacyjne narzędzia e-commerce i zintegrowane platformy sprzedaży.
Eustace będzie prowadził inicjatywy mające na celu poprawę globalnej działalności sprzedażowej poprzez aktywizację czterech kluczowych obszarów: rozwój i szkolenie globalnego zespołu sprzedażowego, poprawa doświadczenia zespołu sprzedażowego na całym świecie, dostarczanie informacji i analiz dotyczących globalnego zespołu sprzedażowego oraz handel i komunikacja z zespołem sprzedażowym poprzez media społecznościowe. Te wysiłki mają na celu zwiększenie wpływu Mary Kay na wsparcie kobiet w realizacji ich marzeń o prowadzeniu własnej małej firmy, niezależnie od ich lokalizacji.
„Tara i jej zespół realizują misję, jaką jest rozbudzenie w ludziach pasji i zainteresowanie ich możliwościami płynącymi z Mary Kay, stawiając je w centrum wszystkich naszych działań – powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny (CEO) Mary Kay. – Kierując się przedsiębiorczym, wizjonerskim nastawieniem i doświadczeniem w zakresie zdobywania nowych rynków, Tara odegra zasadniczą rolę w kształtowaniu przyszłości działalności naszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych oraz ich klientów, wykorzystując rozwiązania technologiczne i zapewniając nowe poziomy niezrównanych doświadczeń w branży kosmetycznej i sprzedaży bezpośredniej”.
Podczas swej ponad trzydziestoletniej kariery zawodowej, Eustace zajmowała wiele wysokich stanowisk na całym świecie. Jej zdecydowane zaangażowanie w wspieranie przedsiębiorczości kobiet przyczyniło się do znaczących zmian w branży sprzedaży bezpośredniej, wpływając na życie milionów kobiet poprzez rozwój osobisty oraz korzyści finansowe. Eustace miała kluczowy udział w rozwoju Mary Kay w Europie i innych regionach, a także kierowała ekspansją firmy na Węgry w 2023 r. oraz na Kirgistan w 2024 r.
„Zakładając naszą firmę, Mary Kay Ash wiedziała, że nie można zapewnić kobietom lepszych możliwości niż te, które znajdą u nas. Ogromnie cieszę się z możliwości pobudzenia innowacji, wsparcia naszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, aby mogli pewnie sprzedawać nasze produkty w dowolnym zakątku świata, oraz otwarcia tętniących życiem, zrównoważonych i dynamicznych możliwości zarobkowych dla nowego pokolenia – powiedziała Tara Eustace, dyrektorka ds. możliwości handlowych i sprzedaży w Mary Kay. – Wszyscy nasi niezależni konsultanci kosmetyczni to właściciele małych firm, którzy czerpią bezpośrednie korzyści ze sprzedaży produktów Mary Kay. Gdy lokalni klienci nabywają produkty Mary Kay od niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, przyczyniają się do wsparcia ich rodzin. A tym samym do spełniania ich marzeń”.
Eustace ukończyła studia humanistyczne na Uniwersytecie w Wirginii, specjalizując się w rusycystyce i stosunkach międzynarodowych. Obecnie jest członkiem zarządu European Direct Selling Association (Seldia).
Zbliżający się Międzynarodowy Dzień Kobiet to doskonała okazja do uhonorowania dziedzictwa Mary Kay Ash w zakresie wspierania kobiet. Decyzja Ryana Rogersa o mianowaniu Eustace na nowe stanowisko jest wyrazem kontynuacji tego zaangażowania. W Mary Kay kobiety zajmują 54% stanowisk kierowniczych, stanowią 63% ogółu pracowników na całym świecie i tworzą 63% zespołu odpowiedzialnego za prace badawczo-rozwojowe [1].
Did you know that:
– Nearly 30% of the sales team members who started selling Mary Kay products last year are under the age of 35 [2].
– In 2023, and then again in 2024, Mary Kay was recognized by Euromonitor International as the number 1 brand in the world for skincare and makeup products available through direct sales [3].
Przedstawiamy Mary Kay
Mary Kay Ash założyła swoją wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie, aby wspierać kobiety i pokonać przeszkody w biznesie. Firma działa obecnie na ponad 40 rynkach, oferując niezależnym konsultantkom możliwość rozwoju zawodowego i osobistego. Mary Kay inwestuje w edukację, wspiera kobiety w potrzebie i promuje ochronę środowiska. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz w mediach społecznościowych.
Reprezentacja i przywództwo kobiet w Mary Kay (maj 2024 r.)
Dane Mary Kay Inc. dot. USA za rok 2024
Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2023 r.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl