Biznes i finanse

Xsolla wprowadza na rynek Złotą Kartę Podarunkową Xsolla, aby zintensyfikować widoczność marki gry w kanałach fizycznych i cyfrowych, oferując graczom nowy sposób płatności

Współczesne zmiany w polityce i gospodarce wymagają szybkiego reagowania instytucji publicznych. Prezes ZUS podkreśla konieczność zacieśnienia współpracy na różnych szczeblach administracji państwowej oraz wykorzystania nowoczesnych technologii do automatyzacji i robotyzacji procesów.

Xsolla, światowy lider w handlu grami wideo, wprowadza na rynek Złotą Kartę Podarunkową Xsolla, innowacyjne rozwiązanie płatnicze, które ułatwia zakup, przekazywanie i odbieranie dóbr wirtualnych. Dostępna w formie fizycznej i cyfrowej, Złota Karta Podarunkowa Xsolla zapewnia graczom łatwy i wygodny dostęp do ulubionych gier na różnych platformach.

Więcej treści i multimedia dotyczące tej informacji prasowej można znaleźć pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20250310397216/pl/

Prognozy pokazują, że do 2033 roku globalny rynek kart podarunkowych osiągnie wartość 5,3 biliona USD. Złota Karta Podarunkowa Xsolla umożliwia graczom bezproblemowe zakupy związane z grami, obdarowywanie znajomych oraz odbieranie nagród, co z pewnością zwiększy ich zaangażowanie. Dla wydawców oznacza to nowe możliwości generowania przychodów, zwiększenie widoczności marki i możliwość prowadzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych, w tym promocji w ramach co-brandingu.

Nowa karta podarunkowa oferuje wyjątkowe korzyści, które zrewolucjonizują świat gier zarówno dla graczy, jak i wydawców.

Zapewnia elastyczne opcje dystrybucji, obejmujące fizyczne i cyfrowe formaty karty, co pozwala na szeroką dostępność dla graczy na całym świecie.

Gracze są zachęcani do dzielenia się doświadczeniami poprzez prezenty, co sprzyja pogłębieniu relacji w społeczności, zwiększając zaangażowanie w społeczność.

Karta podarunkowa oferuje szanse na monetyzację i korzyści marketingowe poprzez promocje, partnerstwa z markami detalicznymi i ekskluzywne oferty w trakcie gry, co zwiększa zaangażowanie graczy i przychody wydawców.

Dostępność na różnych platformach: pełna kompatybilność z różnymi platformami i tytułami gier, co pozwala graczom wybierać spośród różnych preferowanych sposobów wydawania środków

„Z satysfakcją oferujemy kartę podarunkową, która ma uprościć kupowanie i udostępnianie przez graczy towarów wirtualnych, a zarazem wspierać wydawców w pozyskaniu lojalności i zaangażowania graczy dzięki strategicznym integracjom” – wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. „Dzięki Złotej Karcie Podarunkowej Xsolla będziemy kontynuować innowacje, ulepszając interakcje graczy z ich ulubionymi grami oraz sposoby docierania przez wydawców do szerszego kręgu odbiorców”.

Nasza nowa oferta, Złota Karta Podarunkowa Xsolla Gold Gift Card, będzie dostępna w różnych nominałach, dopasowanych do indywidualnych potrzeb graczy. Dzięki integracji kart w ekosystemach wydawców, będą oni mogli zwiększyć zaangażowanie graczy oraz stymulować monetyzację poprzez specjalnie dostosowane kampanie i promocje.

Więcej informacji na temat Złotej Karty Podarunkowej Xsolla można znaleźć na ich stronie internetowej xsolla.pro/rws25ggc.

Xsolla to globalna firma specjalizująca się w handlu grami wideo, oferująca narzędzia i usługi dla twórców i wydawców gier. Od 2005 roku Xsolla pomaga firmom finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją firmy jest rozwiązywanie problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom osiągnąć większy sukces na rynku gier wideo. Xsolla ma siedzibę w Los Angeles (Kalifornia) i biura w wielu miastach na całym świecie, w tym w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i Montrealu.

Xsolla

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące wyłącznie w oryginalnej wersji językowej. Tłumaczenie ma charakter orientacyjny i służy jedynie do ułatwienia zrozumienia, należy je interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który stanowi jedyną wersję obowiązującą prawnie.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl