Biznes i finanse

Xsolla wprowadza lojalność jako usługę dla twórców gier, aby umożliwić nawiązywanie silniejszych więzi z graczami

Nowe rozwiązanie „lojalność jako usługa” firmy Xsolla ma na celu wspieranie twórców gier poprzez personalizację nagród i integrację ich w proces zakupu gier, co pozwala zwiększyć wartość produktów i konwersję graczy. Programy lojalnościowe twórców mogą być łatwo ustawione w sklepach D2C, sklepach internetowych i rozwiązaniu Xsolla Pay Station, aby umożliwić graczom bezproblemową realizację transakcji.

Globalna firma Xsolla ogłasza wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania „lojalność jako usługa”, które ma pomóc twórcom gier zatrzymać więcej graczy, zwiększyć dochody i pogłębić zaangażowanie na własnych zasadach poprzez personalizację i integrację nagród w procesach zakupu oferowanych przez nich gier.

Więcej materiałów multimedialnych znajdziesz w pełnej treści informacji prasowej dostępnej tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/

Rozwiązanie Xsolla zapewnia pełną kontrolę nad danymi użytkowników i relacjami z nimi, jednocześnie oferując specjalistyczne wytyczne i najlepsze praktyki w celu zwiększenia efektywności. Program jest w pełni spersonalizowany, umożliwiając twórcom dostosowanie nazewnictwa, ikon i ustawień punktów lojalnościowych do tożsamości marki i zachowania graczy, co odróżnia je od programów dostępnych na zewnętrznych platformach.

Twórcy mają do dyspozycji kilka funkcji, które pozwalają im opracowywać programy odpowiadające konkretnym celom, takie jak:

  • nagrody w postaci zwrotu środków: możliwość zaoferowania graczom zwrotu części kosztów zakupu w postaci punktów, które można wymienić na zniżki podczas przyszłych zakupów;
  • punkty lojalnościowe: sprzedaż artykułów, które gracze mogą zdobyć, wymieniając punkty płynnie zintegrowane z platformami D2C, takimi jak sklepy internetowe, aby użyć ich w ramach gier mobilnych, komputerowych i internetowych;
  • przekrojowe programy lojalnościowe: wydawcy oferujący wiele gier mogą zintensyfikować wysiłki marketingowe, zapewniając graczom nagrody w całym swoim katalogu produktów;
  • nagrody za osiągnięcie danego poziomu: sposób na zachęcenie graczy do osiągania kolejnych poziomów wydatków poprzez zapewnienie im nagród w postaci zniżek, materiałów lub spersonalizowanych upominków na start.

Te funkcje pozwalają graczom wymieniać punkty lojalnościowe na zniżki lub ekskluzywne materiały, bądź wykorzystywać je do częściowego sfinansowania płatności, co zapewnia płynne i satysfakcjonujące doświadczenie z gier.

„Platformy koncentrują się na wypracowywaniu i pielęgnowaniu relacji w kontekście gier, jednak Xsolla pragnie zaoferować twórcom narzędzia, które pozwolą im stworzyć własne programy lojalnościowe wspierające procesy D2C – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Rozwiązanie to umożliwia twórcom zatrzymanie większej liczby graczy, zwiększenie dochodów i wypracowanie solidniejszych więzi z graczami, a wszystko to przy zachowaniu pełnej kontroli nad dynamiką programu lojalnościowego”.

Nowy sposób „lojalność jako usługa” został stworzony z myślą o łatwej integracji poprzez konto wydawcy Xsolla, co eliminuje konieczność programowania i skraca czas wprowadzenia na rynek. Twórcy, którzy już teraz przyjmują płatności za pośrednictwem Pay Station, mogą skorzystać z funkcji wprowadzenia rozwiązania w swoim sklepie, grze lub aplikacji za pomocą jednego kliknięcia.

Więcej informacji i możliwość rejestracji w celu utworzenia konta wydawcy: xsolla.pro/rws25las

O Xsolla

Xsolla to globalna firma handlowa specjalizująca się w grach wideo, oferująca narzędzia i usługi dla twórców i wydawców gier. Od 2005 roku Xsolla pomaga finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na grach na całym świecie i na różnych platformach. Misją Xsolla jest rozwiązywanie problemów związanych z dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma ma siedzibę w Los Angeles (Kalifornia) oraz biura w innych miastach na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com.

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie do ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia. Ostateczne znaczenie ma tekst oryginalny, który ma skutki prawne.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl