MILTON KEYNES, Anglia, 15 września 2022 r. /PRNewswire/ — Papa Johns wprowadza pierwszą inspirowaną kosmosem pizzę – to wielki skok dla ludzkości i entuzjastów pizzy na całym świecie.
Inspirowana sławą chorizo jako najdalej podróżującej kiełbasy świata – w 1998 r. w przestrzeń kosmiczną zabrał ją hiszpański astronauta, Pedro Duque – nowa kosmiczna oferta pizzy łączy stratosferycznie pyszne smaki chorizo z doskonale znanymi pizzami, papadias i rollsami od Papa Johns.
Dr Chris Welch, znany na całym świecie ekspert w dziedzinie kosmosu i były wiceprzewodniczący Międzynarodowej Federacji Lotniczej, przeanalizował skład nowej oferty pizzy Papa Johns i odkrył niezwykłe podobieństwa między smakami, fakturami i wyglądem chorizo a odkryciami w kosmosie:
- Ekstremalne temperatury na Jowiszu sięgające 35 tys. stopni Celsjusza tworzą wiejące z ogromną siłą cyklony, takie jak Wielka Czerwona Plama – które do złudzenia przypominają plasterek chorizo.
- W 2016 r., gdy statek kosmiczny Juno wystrzelony przez NASA wszedł na orbitę Jowisza, odkrył niezwykłe podobieństwo tej planety do pizzy z plasterkiem chorizo.
- Istnieją dowody na to, że te same związki węgla, które powstają w trakcie suszenia papryki – nadającej chorizo jej tradycyjną czerwoną barwę – występują także w przestrzeni kosmicznej. Wyjaśnia to, dlaczego astronauci po powrocie ze spaceru kosmicznego tak często czują zapach grillowanego mięsa.
- Występująca w kosmosie mikrograwitacja powoduje stępienie zmysłu smaku astronautów i zapewne dlatego często mają ochotę na pikantne potrawy o intensywnym smaku, dokładnie tak, jak Pedro Duque, który w kosmos zabrał ze sobą właśnie chorizo.
Oto jak to odkrycie tłumaczy dr Chris Welch: „Pikantne składniki, takie jak chorizo, od dawna stanowią ulubiony przysmak głodnych astronautów i zapewne z tego wynikają tak bogate kosmiczne tradycje tej kiełbasy. Co jednak zaskakujące, jak wynika z najnowszych badań, smaki i charakterystyczne aromaty znajdujące się w chorizo można określić jako prawdziwie nieziemskie, bo śladowe ilości tego samego związku chemicznego można znaleźć zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i w chorizo”.
Inspirowana kosmosem oferta pizzy jest przedmiotem wielokanałowej globalnej kampanii marketingowej, która już tej jesieni rusza w Chinach, Katarze, ZEA, Omanie, Polsce i Niemczech oraz na wybranych rynkach Ameryki Łacińskiej.
Nowy rewolucyjny klip zabiera fanów pizzy w międzygalaktyczną podróż po smakach na Planetę Chorizo, gdzie można poczuć nieziemskie smaki, kolory i czyste piękno, jakie daje wszechświatowi chorizo.
Z okazji nowych pozycji w menu Papa Johns i dla uczczenia kosmicznych tradycji chorizo, producent kosmetyków Chelsie Lane wprowadza limitowaną edycję szminki Chorizo Style Lipstick, aby Ziemianie mogli posmakować odrobinę szyku prosto z Planety Chorizo.
Szminka, która posiada charakterystyczną dla chorizo marmurkową fakturę i roztacza autentyczny zapach w stylu chorizo, jest dostępna do kupienia na całym świecie poprzez stronę internetową Chelsie Lane. Premiera szminki odbędzie się w kraju pochodzenia chorizo podczas Madrid Fashion Week.
Jo Blundell , wiceprezes ds. marketingu międzynarodowego w Papa Johns: „Marka Papa Johns jest synonimem doskonałych wrażeń smakowych. Nasza nowa inspirowana kosmosem oferta pizzy wraz z międzygalaktyczną kampanią marketingową zabierze naszych fanów w epicką podróż po zupełnie nowych wymiarach smaku”.
Dodanie chorizo, które bije rekordy popularności w 2022 r., jest kolejnym potwierdzeniem filozofii Papa Johns, „Better Ingredients. Better Pizza”, która obejmuje innowacyjne receptury i doskonałą jakość oferowanych potraw.
Uwagi dla redaktorów
Więcej informacji o kampanii i pozycjach dostępnych w menu pizzerii Papa Johns na stronie internetowej PapaJohns.com.
Papa Johns
Papa Johns International, Inc. (NASDAQ: PZZA) rozpoczęła swoją działalność w 1984 r., mając przed sobą jasny cel: „Better Ingredients. Better Pizza”.® W Papa Johns wierzymy, że korzystanie z wysokiej jakości składników pozwala upiec najlepszą pizzę. Oryginalne ciasto firmy składa się zaledwie z sześciu składników i zawsze jest świeże, a nie mrożone. Na wierzch trafia prawdziwy ser mozzarella, sos z dojrzewających na krzaczkach pomidorów, które trafiają na stół tego samego dnia po zerwaniu i mięso bez wypełniaczy. Papa Johns była pierwszą krajową siecią pizzerii z dostawą, która ogłosiła pozbycie się sztucznych smaków i syntetycznych barwników w całym menu. Papa Johns ma siedzibę w Louisville, Kentucky i jest trzecią największą firmą dostarczającą pizzę na świecie, posiadającą ponad 5500 restauracji w 50 krajach i terytoriach. Aby dowiedzieć się więcej na temat spółki lub zamówić pizzę przez internet, odwiedź stronę www.PapaJohns.com lub pobierz aplikację mobilną Papa Johns na urządzenie iOS lub Android.
Klip wideo – https://www.youtube.com/watch?v=MO4ZlGYjBaY
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1892350/Planet_Chorizo.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1758979/Papa_Johns_Logo.jpg
Źródło: Papa John’s International
KONTAKT:
Rhiannon Elliott
e-mail: rhiannon@highlightpr.co.uk
–
Betsy Francis-Mearns
e-mail: betsy@highlightpr.co.uk
tel. +44 (0)1225 444268
Źródło informacji: PR Newswire
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl