Jak krytycznie czytać komunikaty medialne? Jak uchronić siebie i najbliższych przed fake newsami? To pytania, z którymi wszyscy mierzymy się każdego dnia. Poszukujemy rzetelnych i sprawdzonych informacji z wielu kluczowych dziedzin, takich jak gospodarka, ekonomia, finanse oraz zdrowie.
PWN wychodzi naprzeciw tym potrzebom i łącząc siły z takimi instytucjami i influencerami, jak Państwowy Instytut Badawczy NASK, Stowarzyszenie Rzecznicy Nauki, Krajowa Reprezentacja Doktorantów, Stowarzyszenie Demagog i Faceci w Kitlach, pod kierunkiem dr Klaudii Rosińskiej, autorki książki „Fake news. Geneza, istota, przeciwdziałanie” tworzy zestaw praktycznych i podręcznych materiałów przydatnych do rozwoju krytycznego myślenia i świadomego odbioru komunikatów medialnych.
„Pamiętajmy, że w erze internetu i tak szerokiego dzielenia się informacjami wszyscy stajemy się odpowiedzialni za generowane komunikaty. Odpowiedzialność za słowo dotyczy nie tylko takich wydawnictw jak nasze, ale nas wszystkich” – podkreśla w wywiadzie dla Onetu Izabela Milczarczyk, Marketing Manager, Wydawnictwo Lekarskie PZWL.
Krakowskie stoisko PWN-u będzie przepełnione rzetelną i sprawdzoną wiedzą. Obok publikacji bezpośrednio wspierających akcję „Fake-Stop!” znajdą się najświeższe publikacje, które również wyposażą każdego czytelnika w najnowsze dane i fakty nie tylko z naukowego świata, ale również te dotyczące wojny w Ukrainie.
„Niedawno wydaliśmy książkę prof. Grzegorza W. Kołodko >>Wojna i Pokój< < o sytuacji geopolitycznej, jej wpływie na ekonomię światową czasów wojny w Ukrainie. To jest typ publikacji, po którą warto sięgnąć. Mamy tu analizę autorstwa naukowca i praktyka o ogromnej wiedzy i doświadczeniu, na takim fundamencie możemy budować własne opinie bez obaw o powielanie fake newsów. Będzie można się z nim spotkać i porozmawiać na stoisku Grupy PWN” – dodaje w tym samym wywiadzie Katarzyna Piątkowska, Marketing Manager, PWN.
W imieniu wszystkich organizatorów krakowskiego stoiska, PWN serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniach z autorami oraz do bezpośrednich spotkań i rozmów z naszymi pracownikami, którzy w szerokim składzie wybierają się na to wydarzenie.
Źródło informacji: PWN
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl