Wspólnie z tą agencją badawczą, w ubiegłym roku Carefleet zapytał 100 swoich klientów o ocenę współpracy z marką w okresie czerwiec 2021 – czerwiec 2022. Badani, podzieleni na 2 grupy – menedżerów flot i kierowców aut służbowych – odpowiadali na przeszło 30 pytań dotyczących 6 kluczowych obszarów działalności firmy, w tym m.in. zawierania umowy najmu, obsługi szkód, zwrotów pojazdów czy codziennej obsługi klienta.
Ogólny, uśredniony wskaźnik satysfakcji klientów wyniósł 5,11 (w skali 1-6), a firma osiągnęła wynik co najmniej 80% zadowolonych respondentów w każdym badanym obszarze. Szczególnie wysoko ocenieni zostali opiekunowie klienta Carefleet – z każdego aspektu ich pracy zadowolonych jest przeszło 90% badanych.
Wśród innych, największych zalet Carefleet znalazły się także: przejrzyste warunki wynajmu, terminowość przeglądów i napraw serwisowych, jakość aut zastępczych czy sprawny proces zdania pojazdu. Zresztą, korzystając z opinii swoich klientów, już po publikacji raportu, firma wprowadziła dodatkowe ułatwienia w procedurach zwrotów (m.in. elektroniczny protokół zdawczo-odbiorczy, czyli potwierdzenie zdania auta drogą mailową bez marnowania papieru i czasu klienta).
Carefleet z dumą podkreśla, że badanie satysfakcji klientów to własna inicjatywa marki.
„Carefleet S.A. od prawie 20 lat oferuje usługi ułatwiające tworzenie firmowej floty pojazdów. Pomagamy nie tylko finansować zakup aut do przedsiębiorstwa, ale również zarządzać tym obszarem działalności. Badanie satysfakcji klientów to dla nas najważniejszy barometr rynkowy. Przeprowadzamy je, aby jak najlepiej zrozumieć aktualne potrzeby menedżerów flot i kierowców aut służbowych. Następnie dużą część uwag klientów po prostu wdrażamy w nasz biznes. W ten sposób od lat wspólnie kształtujemy oblicze rynku CFM” – podkreśla Ilona Meyka, dyrektor Account Management.
Kolejna edycja badania odbędzie się w tym roku.
Źródło informacji: Carefleet
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl