Zdrowie i styl życia

Mary Kay Inc. prezentuje na dorocznej konferencji Amerykańskiego Towarzystwa ds. Żywienia najnowsze ustalenia dotyczące korzyści płynących ze stosowania wyciągu z liści roślin

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Firma Mary Kay Inc., światowy lider innowacji w zakresie pielęgnacji skóry oraz nauk żywieniowych, zbadała niedawno korzyści płynące ze stosowania wyciągu z liści roślin w napojach odżywczych zawierających białka, tłuszcze oraz błonnik. Ustalenia, które zespół ds. badań naukowych i innowacji globalnego działu żywienia Mary Kay przedstawił podczas dorocznej konferencji Amerykańskiego Towarzystwa ds. Żywienia, mogą mieć istotny wpływ na zrozumienie roli wyciągu z liści roślin bogatych w wielocukry, flawonoidy, alkaloidy i 1-deoksynojirimycynę oraz inne składniki aktywne w redukcji stężenia glukozy we krwi oraz zwiększeniu poczucia sytości u konsumentów.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230119005871/pl/

„U podstaw piękna leży zdrowie pojmowane w sposób kompleksowy – powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor generalna ds. innowacji, produktu i badań naukowych w Mary Kay. – Od ponad 15 lat prowadzimy badania nad korzyściami płynącymi ze stosowania odżywczych suplementów diety. Konsumenci pragną nie tylko dobrze wyglądać, ale również dobrze się czuć. Piękno zaczyna się we wnętrzu, a nasze najnowsze badania dostarczają informacji na temat przyszłości suplementów żywieniowych”.

Według badań przeprowadzonych przez Mary Kay spożywanie napojów odżywczych z dodatkiem badanego wyciągu prowadziło do znacznego obniżenia stężenia glukozy we krwi po posiłku w porównaniu ze spożyciem napojów bez wspomnianego dodatku. Dane wskazują również, że wyciąg wspomaga właściwości „niskiego indeksu glikemicznego”. Ponadto osoby, które spożywały napój, odnotowały również zwiększenie uczucia sytości.

„To tylko jeden z przykładów wspaniałych badań i wysiłków naukowców z Mary Kay – powiedziała Jen Alfrey, dyrektor wyższego szczebla globalnego działu żywienia Mary Kay. – Badania sposobów poprawy stanu zdrowia, dobrego samopoczucia i urody za pomocą diety stanowią priorytet zespołu.

Przekazane wyniki badań to tylko ostatnie z wysiłków Mary Kay pragnącej wzmacniać długotrwałe zobowiązanie marki na rzecz osiągania postępów w zakresie zdrowia skóry, prac badawczo-rozwojowych oraz odżywiania. Globalne portfolio Mary Kay obejmuje ponad 1600 patentów na produkty, technologie i wzory opakowań.

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, założyła swą wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230119005871/pl/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc.

Dział komunikacji korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM