W ostatnich latach bezpieczeństwo sieci w Europie znacznie się pogorszyło, wykazując 69% wzrost liczby incydentów w Polsce w 2022 roku. W odpowiedzi na ten problem Unia Europejska wprowadziła nowe zaostrzone przepisy dotyczące bezpieczeństwa cyfrowego. Przedsiębiorcy mają zaledwie kilkanaście miesięcy, aby dostosować się do nowych wytycznych, co z pewnością wymagać będzie wysiłku i zaangażowania ze strony biznesu.
THINKCAR Tech osiągnęła znaczący sukces, zdobywając grono 600 tys. użytkowników w lipcu 2023 r. Firma inwestuje w rozwój sprzedaży wielokanałowej, aby osiągnąć cel – milion użytkowników. Od samego początku THINKCAR skupiała się na tworzeniu technologicznych produktów, wykorzystując zaawansowane rozwiązania i design, które pomagają rozwiązywać realne potrzeby użytkowników.
THINKCAR Tech zaangażowało się mocno w międzynarodowy rozwój, otwierając biura w Stanach Zjednoczonych, Azji, Europie i innych regionach. Jednocześnie zachowując i rozpowszechniając wizerunek marki, firma postanowiła uczestniczyć w 15 międzynarodowych targach specjalistycznych w ciągu pierwszej połowy 2023 roku. THINKCAR Tech uczestniczyło w nich w celu tworzenia bliskich związków z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi i ekspertami z branży.
THINKCAR Tech wierzy w potencjał innowacji, inwestując w najnowocześniejsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja, obliczanie w chmurze czy Big Data. Rezultatem tych inwestycji są wysokiej klasy technologie diagnostyczne, które przynoszą zupełnie nowe podejście do branży. Firma posiada ponad 260 patentów, a także wprowadziła na rynek sprzęt do zdalnej wideo diagnostyki pojazdów, który dzięki swojej innowacyjności przetarł drogę dla nowych rozwiązań w diagnostyce samochodowej. Urządzenia te przybliżyły techników, ekspertów online i serwisy do siebie, dzięki czemu wysokiej jakości technologie stosowane w naprawach i diagnostyce samochodów są dostępne zarówno dla lokalnych miast, jak i całego świata.
THINKCAR Tech ma nadzieję, że w drugiej połowie 2023 roku uda się uruchomić globalne centrum serwisowe online, a także serwer chmury w ponad 10 krajach i regionach na całym świecie. W celu poszerzenia swojego zasięgu na arenie międzynarodowej firma będzie aktywnie uczestniczyć w wielu wystawach, w tym Auto Parts & Aftermarket w Frankfurt (Rosja), Auto Korea, Auto Parts & Aftermarket w Frankfurt (Republika Południowej Afryki), Bus & Truck Show w Yangon (Birma) oraz Frankfurt Show w Szanghaju i Dubaju (ZEA).
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl