Biznes i finanse

Hisense na trasie `BEYOND GLORY` w towarzystwie legendarnego bramkarza Ikera Casillasa

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości S.A. (PTWP) prowadzi 18 portali branżowych, których redakcje tworzą newslettery subskrybowane przez ponad 280 tys. odbiorców, organizuje kilkudziesięciu wydarzeń rocznie i zarządza najważniejszymi obiektami kongresowymi w Polsce. Marka ta, kluczowa dla krajowego i europejskiego biznesu, stała się 410. spółką notowaną na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

W tym tygodniu firma Hisense wyruszyła w trasę „BEYOND GLORY” po Frankfurcie, aby spotkać się z fanami futbolu i wzbudzić ich zainteresowanie. Legendarny bramkarz i międzynarodowy ambasador marki Hisense Iker Casillas pojawił się niespodziewanie, rozmawiając z kibicami i dzieląc się prywatnymi anegdotami z jego kariery.

Jego udział stworzył niesamowitą atmosferę, pokazując, że firma Hisense dba o relacje między kibicami a ich ulubionymi sportowcami, dostarczając niezapomniane wrażenia, dążąc do doskonałości i zaangażowania konsumentów.

Firma Hisense, oficjalny partner UEFA EURO 2024™, zaprezentowała innowacyjny telewizor ULED U7N podczas swojej trasy, będący oficjalnym telewizorem tegorocznego turnieju. Telewizor ten dostarcza niezrównanych wrażeń piłkarskich na 100-calowym ekranie, co zostało zaprezentowane zgromadzonym kibicom. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję przekonać się o zaawansowanej technologii tego produktu i ambicjach marki Hisense dotyczących tworzenia pionierskich rozwiązań domowych, które poprawiają jakość życia.

Hisense rozpoczęła niedawno kampanię „BEYOND GLORY” we współpracy z ambasadorami Ikerem Casillasem i Manuelem Neuerem, mającą na celu podkreślenie zaangażowania marki w doskonałość i innowację. Podczas UEFA EURO 2024™ firma zaprezentowała nowy slogan „Never Settle for No. 2 Globally” („Drugie miejsce na świecie to za mało”), odzwierciedlający jej ambicje. Według danych firmy analitycznej Omdia, Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów w okresie od 2022 r. do I kw. 2024 r. Jej udział w wolumenie sprzedaży wyniósł 13,6%, a w przychodach 12,1%. Hisense stanęła też na czele światowej stawki w segmencie telewizorów laserowych, odnotowując wolumen sprzedaży wynoszący 53.4% w I kw. 2024 r.

Hisense dostarcza ekranów do VAR dla UEFA EURO 2024™, co stanowi kamień milowy w historii rozwoju technologii z Chin. Ta współpraca pokazuje, że marka Hisense konsekwentnie dąży do innowacyjności i doskonałości, angażując miliony kibiców piłki nożnej na świecie i pogłębiając relacje z konsumentami z całego globu.

Hisense to międzynarodowa marka znana z wysokiej jakości sprzętu RTV i AGD oraz elektroniki użytkowej. Jest także oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Firma zajęła drugie miejsce pod względem sprzedaży telewizorów według rankingu firmy analitycznej Omdia w 2023 r. i I kw. 2024 r., a także wyróżnia się w segmencie telewizorów 100-calowych. Obecnie Hisense działa w ponad 160 krajach, oferując produkty multimedialne, sprzęt RTV i AGD oraz inteligentne systemy informatyczne.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM