Biznes i finanse

Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick już w październiku na polskim rynku

Genertel, spółka z Grupy Generali, wprowadziła nowe ubezpieczenie komunikacyjne na polski rynek. CEO Giacomo Trovato zapewnia, że produkt będzie intuicyjny, spersonalizowany i wygodny, z prostym procesem pozyskania, wyceny i dostosowania do potrzeb klienta.

Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick jest dedykowane posiadaczom samochodów osobowych, motocykli i pojazdów dostawczych. Od 1 października będzie można je nabyć online na stronie www.redclick.pl i zarządzać nimi za pomocą dedykowanej aplikacji.

Nasza aplikacja umożliwia odnowienie polisy, zgłoszenie szkody, śledzenie procesu likwidacji szkód oraz wezwanie pomocy drogowej. Dodatkowo, Redclick oferuje ubezpieczenie NNW, które zapewnia rozszerzoną ochronę w przypadku korzystania z innych pojazdów, takich jak rowery czy hulajnogi, które nie są objęte obowiązkowym ubezpieczeniem OC.

„Misją Redclicka jest oferowanie produktów o doskonałym stosunku jakości do ceny przy jednoczesnej oszczędności czasu naszych klientów. W rzeczywistości będą oni mogli szybko i łatwo uzyskać dostęp do swoich ubezpieczeń za pomocą jednego kliknięcia i dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb w danym momencie” – podkreślił Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Badania przeprowadzone przez firmę wykazały, że 73 proc. polskich kierowców preferuje samodzielne konfigurowanie ubezpieczenia, zamiast korzystania z gotowych pakietów. Ponadto, 45 proc. respondentów uważa, że najlepszym sposobem zgłaszania szkody jest skorzystanie z aplikacji, ze względu na szybkość i brak stresu.

„Potrzebny będzie tylko numer rejestracyjny pojazdu i data urodzenia klienta. Te dwie informacje pozwolą nam pozyskać wszystkie potrzebne dane. Później zadamy klientowi kilka dodatkowych pytań, ale tylko po to, żeby lepiej spersonalizować ofertę” – tłumaczył szef Genertel.

Giacomo Trovato zaznaczył, że ubezpieczyciel będzie dążył do zapewnienia klientowi najlepszego stosunku jakości do ceny oraz skrócenia czasu zawierania polisy.

Klient będzie miał do wyboru trzy opcje: Basic, Bestseller, Zaprojektowany dla Ciebie. Wszystkie będą obejmować obowiązkowe OC oraz różne dodatkowe warianty ubezpieczeń. Będzie możliwość zakupu osobno: AC kradzież i pożar, AC szyby, AC kolizje z udziałem dzikich zwierząt, AC kolizja i atmosferyczne, AC kolizja, atmosferyczne, wandalizm.

Zakupy na stronie odbywają się bez użycia papierowych dokumentów. Klienci otrzymują umowę oraz zaproszenie do pobrania aplikacji drogą mailową. Zgłoszenie szkody można dokonać poprzez rozmowę z chatbotem, który – według szefa Genertela – nie różni się od człowieka.

Zarejestruj się na stronie www.redclick.pl do 30 września i pobierz voucher, aby skorzystać z promocji Redclick. Osoby, które skorzystają z oferty, otrzymają dwie karty podarunkowe Allegro o wartości 8,3 proc. oczekiwanej składki. Pierwszą kartę można wykorzystać od razu po zakupie ubezpieczenia, a druga zostanie przyznana automatycznie przy odnowieniu polisy w kolejnym roku.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM