Biznes i finanse

Roczne przychody Hisense z działalności zagranicznej przekraczają 12,2 miliarda dolarów

Grupa Hisense ogłosiła imponujące osiągnięcie kamienia milowego, przekraczając kwotę 12,2 miliarda dolarów w roku podatkowym 2023, oraz ujawniła nowe cele na przyszłość z okazji 55. rocznicy swojej działalności.

QINGDAO, Chiny, 22 października 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, ogłosiła osiągnięcie imponującego kamienia milowego w postaci przychodów z działalności zagranicznej przekraczających kwotę 12,2 miliarda dolarów w roku podatkowym 2023. Informację o tym znaczącym osiągnięciu przekazano podczas obchodów 55-lecia działalności Grupy, w trakcie których ujawniono również ambitne cele na przyszłość.

W ciągu ostatnich pięciu lat firma Hisense znacząco poszerzyła swoje globalne zasięgi i osiągnęła przełomowe osiągnięcia technologiczne. Dzięki przejęciu firmy SanDen Corporation i opracowaniu chipów o jakości obrazu AI, Hisense zyskała możliwość wejścia na nowe rynki i zwiększenia swoich możliwości technologicznych. W efekcie zagraniczne przychody Hisense wzrosły ponad dwukrotnie od 2019 roku, a w 2023 roku przekroczyły 28,7 miliardów dolarów.

Podczas uroczystości prezes Grupy Hisense, Jia Shaoqian, wygłosił przemówienie o przyszłych celach firmy. Wśród nich znalazło się dążenie do bycia wysokiej jakości modelem rozwoju poprzez wykorzystanie klastrów przemysłowych, działalność ekologiczną i niskoemisyjną, rozszerzenie globalnego zasięgu oraz ustanowienie światowej klasy przedsiębiorstwa i globalnej marki.

„W dalszym ciągu wzmacniamy naszą podstawową konkurencyjność w zakresie technologii i produktów, wykorzystujemy atrakcyjność w integracji międzykulturowej i zwiększamy globalną konkurencyjność w budowaniu macierzy marki – podkreślił Jia. – Hisense będzie nadal rozwijać własne marki, dążąc do wejścia na rynek towarów luksusowych i osiągnięcia wysokiego, światowego poziomu!”.

Hisense skupia się na innowacjach i przeznacza około 5% swoich rocznych przychodów na badania i rozwój, z czego 30% jest przeznaczone na badania wstępne. Firma stawia na potrzeby użytkowników i zadowolenie klientów, aby jej produkty i technologie tworzyły wartość dla użytkowników.

Hisense, firma obecna na całym świecie, posiada 36 parków przemysłowych i baz produkcyjnych, 30 ośrodków badawczo-rozwojowych i 64 oddziałów zagranicznych. Jej obiekty tworzą sieć „5+1” obejmującą Europę, obie Ameryki, obszar Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN), Bliski Wschód, Afrykę i Chiny. Aby napędzać wzrost, Hisense przyspiesza swoją działalność produkcyjną na całym świecie, tworząc nowe zakłady produkcyjne w Afryce, zwiększając bazę produkcyjną i możliwości badawcze w ASEAN i Ameryce Łacińskiej. Ta strategiczna ekspansja umożliwi firmie skuteczniejszą obsługę klientów i wzmocni jej globalną pozycję konkurencyjną.

Hisense dąży do ciągłego doskonalenia swojego ładu korporacyjnego, aby zbudować „firmę o stuletniej tradycji”. Poprzez porównanie własnych praktyk z najlepszymi światowymi standardami, wspieranie różnorodności w zarządzie i wdrażanie solidniejszej struktury, firma dąży do podniesienia poziomu zarządzania i przyspieszenia realizacji swojej misji, jaką jest stanie się przedsiębiorstwem światowego formatu.

Hisense to wiodąca międzynarodowa marka zajmująca się produkcją urządzeń domowych oraz elektroniki użytkowej. Firma jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ i zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów, będąc liderem sprzedaży telewizorów o przekątnej 100 cali. Obecnie Hisense działa w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Oto link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2536884/Hisense_significantly_expanded_global_footprint_achieved_breakthroughs_technological_foundation.jpg


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM