Biznes i finanse

Strategiczne rozszerzenie współpracy DHL eCommerce Polska i Allegro. Punkty odbioru, automaty i kurier DHL dołączą do programu Allegro Delivery

DHL eCommerce Polska i Allegro, największa platforma e-commerce w Polsce, ogłaszają strategiczne rozszerzenie współpracy, integrując automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL z programem partnerskim Allegro Delivery. Klienci Allegro będą mieć dostęp do rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL, co pozwoli im cieszyć się jeszcze większą wygodą dostaw i dostępnością zakupów online, odpowiadając na rynkowe trendy i potrzeby klientów.

„Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy” – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska.

Allegro Delivery to program dostawy wprowadzony przez Allegro, który umożliwia klientom wybór wygodnej formy dostawy: do automatów paczkowych, punktów odbioru lub doręczeń bezpośrednio na adres. Allegro przejmuje odpowiedzialność za paczkę na każdym etapie jej podróży – od nadania po ewentualną reklamację czy zwrot. Dzięki współpracy z DHL, klienci Allegro zyskają jeszcze większy dostęp do szybkich i wygodnych rozwiązań dostawczych w najbliższej okolicy, co znacząco ułatwi codzienne zakupy online.

DHL eCommerce, dzięki rozbudowanej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru oraz nowoczesnej infrastrukturze logistycznej, zapewni niezawodne, niedrogie i przyjazne środowisku usługi doręczania paczek na terenie całej Polski. Współpraca z Allegro umożliwi jeszcze większy dostęp do tych usług dla klientów najpopularniejszej polskiej platformy e-commerce.

„Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie rozwijamy program Allegro Delivery, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Dołączenie DHL eCommerce, którego usługi są wysoko oceniane przez naszych klientów, w rezultacie sprawia, że w ramach Allegro Delivery zaoferujemy 27 000 wygodnych punktów odbioru w całej Polsce. Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie – od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań” – mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.

DHL eCommerce Polska i Allegro ogłaszają strategiczne rozszerzenie współpracy, integrując automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL z programem partnerskim Allegro Delivery. Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL, zapewniając jeszcze większą wygodę dostaw i dostępność zakupów online, odpowiadając na rynkowe trendy i potrzeby klientów.

Wprowadzenie automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to ważny krok w odpowiadaniu na potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy” – komentuje Agnieszka Świersz – CEO DHL eCommerce Polska.

„Naszym priorytetem jest dostarczanie usług, które nie tylko spełniają, ale wyprzedzają oczekiwania naszych klientów. Dysponując jedną z najbardziej rozbudowanych sieci punktów nadań i odbioru, obejmującą ponad 20 000 lokalizacji, jesteśmy w stanie zapewnić szybkie, wygodne i efektywne rozwiązania logistyczne, które znacząco usprawniają proces realizacji zamówień. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, w takich obszarach jak automaty paczkowe czy centra sortowania, wspieramy rozwój e-commerce w Polsce, jednocześnie dbając o komfort i satysfakcję naszych klientów” – dodaje Anna Krauze dyrektor ds. Strategicznego Rozwoju eCommerce w DHL eCommerce Polska.

Dynamicznie rosnąca popularność dostaw OOH oraz programów partnerskich odzwierciedla rosnące zainteresowanie klientów nowoczesnymi sposobami dostawy.

Rozwój logistyki ostatniej mili, zwłaszcza w obszarze dostaw do automatów paczkowych i punktów odbioru, odpowiada na rosnące oczekiwania klientów dotyczące szybszych, bardziej elastycznych i bardziej zrównoważonych metod dostawy.

Według najnowszego raportu DHL Online Shopper Trends Report, w Polsce doręczanie paczek i nadanie zwrotów w sieciach OOH cieszą się ogromną popularnością. W Polsce więcej kupujących (64%) wybiera automat paczkowy niż dostawy do drzwi, co czyni kraj unikalnym. Przewiduje się, że polski rynek e-commerce osiągnie roczną stopę wzrostu na poziomie 9,63% do 2029 r.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM