Nauka i technologie

Zynga i StarLark świętują czwartą rocznicę „Golf Rival”

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– StarLark, podmiot zależny Zynga Inc., ogłosił dzisiaj, że świętuje czwartą rocznicę popularnej mobilnej gry golfowej z motywami fantasy „Golf Rival” za pomocą licznych zaplanowanych wydarzeń w grze. Aby wziąć udział w celebracji niezwykłego sukcesu tego tytułu, StarLark dzieli się ważnymi kamieniami milowymi osiągniętymi w ciągu ostatnich czterech lat i spogląda w przyszłość.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220317005196/en/ 

Prezentacja osiągnięć na czterolecie

„Golf Rival” zapewnia entuzjastom golfa na całym świecie emocjonującą potyczkę między graczami (PvP) pełną wyjątkowych momentów, takich jak dunk shoty z dystansu i trick shoty. Od premiery w 2018 r. gra odnotowała następujące osiągnięcia:

– ponad 30 milionów pobrań gry, liczba ta ciągle rośnie,

– 5 milionów meczy dziennie: nowy cel osiągnięty w 2021 r.,

– ponad 250 zaprojektowanych wspaniałych pól golfowych: każde pole golfowe charakteryzuje się zjawiskową scenerią i ekscytującymi strategiami strzałów w 26 powiązanych tematycznie lokalizacjach na całym świecie,

– ponad 250 specjalnych piłek: specjalne piłki zapewniają graczom dostęp do nowego poziomu strategii dostosowanych do zróżnicowanych warunkach na polu,

– seria wydarzeń na żywo, świeże treści sprawiają, że gracze mogą stale pozostawać w grze dzięki ponad 150 wyzwaniom, 125 turniejom i 35 udostępnionych dotychczas sezonów Kingdom,

– ponad 17 milionów trafień do dołka w jednym uderzeniu: dając graczom miliony powodów do świętowania.

„Wierzymy, że >>Golf Rival<< trafił w dziesiątkę, jeśli chodzi o fanów gry, ponieważ przemawia zarówno do entuzjastów golfa, jak i zwykłych graczy, oferując pełne rywalizacji, ale oparte na fantasy doświadczenie golfowe – powiedział Henry You, założyciel i dyrektor generalny StarLark. – Chcemy podziękować naszym graczom za sukces, który osiągnęliśmy w ciągu ostatnich czterech lat i cieszymy się, że będziemy mogli dać graczom jeszcze większą frajdę dzięki dynamicznej nowej treści, którą tworzy nasz zespół”.

Rocznicowe wydarzenia w grze

Rocznicowe wydarzenie „Golf Rival” odbywa się co roku na starożytnej Isle of Goff, fikcyjnej rajskiej wyspie w świecie „Golf Rival”, gdzie najlepsi zawodnicy przybywają, aby zagrać. Tej wiosny gracze wezmą udział w dwóch wydarzeniach, które odbędą się w części wyspy wcześniej ukrytej w chmurach – na nowym, majestatycznym polu golfowym Cloud Sea, które wychodzi na ocean.

– Wyzwanie Sky Walker: 12-rundowe wyzwanie PvP na polu golfowym Cloud Sea, które odbędzie się w dwa weekendy (25-28 marca i 2-4 kwietnia 2022 r.). Gracze, którzy ukończą to wyzwanie, otrzymają finałowe nagrody w postaci skrzyni, w której znajdą się monety, klejnoty, karty klubowe, piłki golfowe i legendarne kije.

– Turniej Cloud Nine: dla graczy, którzy wolą wyzwania indywidualne, Cloud Sea będzie również otwarte na oddzielne wydarzenie na polu 18-dołkowym (26-28 marca, 28-30 marca i 1-4 kwietnia 2022 r.). W ramach zawodów golfiści mogą spróbować opanować grę na polu, aby zdobyć nowe osobiste rekordy i nagrody specjalne.

„Nigdy nie przestaje mnie zadziwiać pasja i poświęcenie, jakie każdego dnia wykazuje zespół >>Golf Rival<< – powiedział Yaron Leyvand, wiceprezes wykonawczy ds. gier w Zynga. – Nieustannie angażuje mobilnych golfistów na całym świecie, tworząc fantastyczne golfowe wrażenia, które stale podnoszą poziom jakości, zaskakując i zachwycając naszych graczy z każdą nową treścią”.

Dodatkowe informacje na temat tego i przyszłych wydarzeń w grze można znaleźć na stronie Golf Rival na Facebooku .

Informacja wydawcy:

Materiały graficzne i przeznaczone do emisji są dostępne pod linkiem.

Zynga Inc.

Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Docierając do 175 krajów i regionów świata, Zynga posiada różnorodną ofertę popularnych serii gier, które zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad 4 miliardy razy, w tym CSR Racing™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, Golf Rival™, Hair Challenge, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ i Zynga Poker™. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staję się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga na Twitterze, Instagramie, Facebooku lub na blogu Zynga.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220317005196/en/ 

Źródło: Zynga

KONTAKT:
Jenny Taylor
tel: (310) 849-0648
e-mail: jetaylor@zynga.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM