⅔ Polaków przyjmuje suplementy diety
Według raportu „Polacy a suplementy diety. Zwyczaje suplementacyjne” opracowanego w 2021 przez markę Osavi ⅔ dorosłych Polaków zażywa suplementy diety. Najczęściej są to preparaty witaminowe. Korzystanie z nich zadeklarowało aż 81% badanych. W drugiej kolejności Polacy sięgają po środki poprawiające wygląd skóry, włosów i paznokci. Popularność tego typu produktów wzrosła znacząco w czasie pandemii, gdy wielu z nas poszukiwało preparatów podnoszących odporność. Da się to zaobserwować szczególnie wśród osób uprawiających sport i dbających o swój wygląd zewnętrzny.
„W ostatnich latach znacząco wzrosła wśród Polek świadomość dotycząca profilaktyki zdrowotnej. Przykładamy coraz większą uwagę do równowagi psychicznej i aktywności fizycznej. Staramy się, aby nasz sen był odpowiednio długi i jakościowy. Jednocześnie towarzyszy nam szybkie tempo życia, aktywność i stres. Często pomimo właściwej diety nasze organizmy nie są w stanie same wytworzyć ilości witamin i składników pozwalających czuć się dobrze i poprawiających walory estetyczne skóry czy włosów. Pracując nad produktami PillBerry, chcieliśmy je zaadresować do świadomych i aktywnych kobiet” – mówi Justyna Hurkała, Co-founder PillBerry.
Kolagen z dziko żyjących dorszy
Flagowy produkt PillBerry – Time Machine, nawilżający skórę, zwiększający jej elastyczność i likwidujący zmarszczki – wyróżnia kolagen Seagarden. Pochodzi ze skóry dziko żyjących dorszy, w najczystszych wodach Europy – w obszarze północnego Atlantyku. Jest pozyskiwany w naturalnym procesie produkcji zgodnym z prawem unijnym.
„Wiele kolagenów, które są dzisiaj dostępne na rynku, to najczęściej niskiej jakości żelatyna z ryb hodowlanych różnych gatunków. Bywa też tak, że są to po prostu odpady przemysłowe. Time Machine to certyfikowany, w 100% naturalny i czysty hydrolizowany kolagen Seagarden o łagodnym smaku i zapachu. Dzięki granulacji w procesie suszenia doskonale się rozpuszcza i nie ma zapachu ryby. Co ważne, wspomniane dorsze są poławiane zgodnie z zasadami zrównoważonego rybołówstwa, a wszystkie nasze produkty przeszły badania potwierdzające brak GMO, konserwantów i sztucznych barwników. PillBerry idzie w parze z ekologią i zrównoważonym rozwojem” – dodaje Hurkała.
Ekologiczne i przebadane składniki
W skład nowej linii marki PillBerry wchodzą także cztery inne produkty na najczęściej deklarowane przez kobiety problemy. „Best Friends Forever” przeciwdziała wypadaniu włosów, wzmacnia strukturę włosa i wydobywa z niego blask. Jego głównym składnikiem jest keratyna z jasnej owczej wełny.
„I’m losing it” wspiera odchudzanie, pomagając kontrolować wagę ciała. Zmniejsza uczucie ciężkości nóg i obrzęków stóp, kostek oraz łydek. Bazuje na egzotycznej, pochodzącej z Indonezji roślinie Garcinia cambogia, znanej w Polsce jako tamaryndowiec malabarski oraz ekstrakcie z korzenia pokrzywy indyjskiej.
„Loading” to kompleks 8 naturalnych substancji, na czele z melatoniną i witaminą B6, które wspierają zdrowy sen i koncentrację. „I’m Professional” to unikalna kompozycja 9 aktywnych składników, które poprawiają fizjologiczne funkcje mózgu, czyli idealny zamiennik kawy, który nie zawiera kofeiny i nie powoduje uczucia przyzwyczajenia. W jego produkcji wykorzystuje się między innymi KSM-66, określaną jako najlepsza Ashwagandha na świecie.
Składniki wszystkich pięciu produktów z linii PillBerry pochodzą od certyfikowanych dostawców. Wyprodukowano je w sposób zrównoważony, bez konserwantów, barwników czy sztucznych dodatków.
Produkty z linii PillBerry można kupić na stronie marki – pillberry.com. Wkrótce będą też dystrybuowane w placówkach medycyny estetycznej i beauty.
Źródło informacji: Praise Group
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl