QINGDAO, Chiny, 10 maja 2022 r. /PRNewswire/ — Matki są trzonem każdej rodziny, zapewniając jej członkom wsparcie i warunki do czerpania radości z życia. Z okazji Dnia Matki Hisense oddaje cześć matkom i kobietom na całym świecie za ich wkład w dobro rodzin i lokalnych społeczności, wprowadzając inicjatywy i doskonałe technologie, dzięki którym wszystkie matki i wszyscy konsumenci mogą żyć w jeszcze bardziej komfortowych warunkach i czerpać jeszcze więcej przyjemności z życia.
#RememberTheName (#ZapamiętajImię) – okaż wdzięczność matkom
Jako przedsiębiorstwo, na którym spoczywa globalna odpowiedzialność społeczna, Hisense przywiązuje ogromną wagę do rozwoju kobiet. Występując w roli sponsora Mistrzostw Europy w piłce nożnej kobiet (UEFA Women’s EURO 2022TM), firma Hisense cały czas wspiera sportsmenki i rozwój sportów kobiecych, inspirując wszystkie kobiety do realizacji marzeń. Przede wszystkim jednak Hisense dąży do tego, by tworzyć dla kobiet i ich rodzin jeszcze lepsze rozwiązania dla domu i rozrywki domowej, dając im szansę na poprawę stylu życia, ale także czerpanie radości ze sportu o każdej porze i w każdym miejscu.
Z okazji Dnia Matki, czasu wdzięczności dla kobiet i matek, a także z myślą o wsparciu kobiet w codziennych obowiązkach na wszystkich płaszczyznach życia, firma Hisense rozpoczęła interaktywną kampanię w mediach społecznościowych pod hasłem #RememberTheName, w ramach której zachęca konsumentów do dzielenia się wzruszającymi historiami i okazywania wdzięczności matkom. Osoby, które przyłączyły się do kampanii, miały szansę na wygranie biletów na turniej UEFA Women’s EURO 2022TM – jest to podarunek od serca, dzięki któremu już w lipcu będą mogli przeżyć radosne chwile ze swoimi matkami podczas meczów mistrzostw w piłce nożnej kobiet. Kampania spotkała się z ogromnym odzewem uczestników z całego świata, którzy przesyłają poruszające historie, wspólnie z firmą Hisense świętując ten czas wdzięczności.
Doskonała technologia, która podnosi komfort i satysfakcję z życia domowego
Chcąc zapewnić matkom i kobietom możliwości przyjemnego spędzania czasu po męczącym dniu pracy, firma Hisense od lat konsekwentnie tworzy certyfikowane produkty, które ułatwiają życie i podnoszą jego jakość poprzez technologię.
Przykładowo każda rodzina, która latem ogląda mistrzostwa w piłce nożnej, przygotowuje do meczu zimne napoje – aby przyspieszyć dosyć czasochłonną czynność robienia lodu, firma stworzyła funkcję dystrybutora wody i lodu (Hisense PureFlat Refrigerator’s Ice & Water Dispenser), który pozwala na szybkie i łatwiejsze otrzymywanie dużych ilości lodu do napojów chłodzących umilających mecz.
W ostatnich latach wzrosło zapotrzebowanie na środki ochrony oczu dla osób oglądających telewizję, a w szczególności trwające godzinami mecze piłkarskie. Długotrwałe przebywanie przed telewizorem może spowodować zmęczenie oczu, dlatego z myślą o ochronie wzroku klientów Hisense stworzyła telewizor laserowy, który w mniejszym stopniu obciąża oczy, chroniąc wzrok dzieci i całej rodziny – matki nie muszą już martwić się o wzrok pociech spędzających czas przed telewizorem.
Dzień Matki to szczególny czas świętowania zasług matek i kobiet na całym świecie. Firma Hisense wyraża uznanie i wdzięczność dla wszystkich fantastycznych kobiet i matek w społeczeństwie. W przyszłości Hisense zamierza konsekwentnie inspirować wszystkie kobiety – poprzez technologię i certyfikowane produkty – aby było więcej okazji do radości dla nich i dla wszystkich konsumentów na całym świecie.
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl