Polityka i społeczeństwo

Nagrody za rozprawy doktorskie przyznane przez Mary Kay podczas dorocznej konferencji Akademii Nauk o Marketingu 2022

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc., firma zajmująca czołową pozycję w obszarze działań na rzecz upodmiotowienia i przedsiębiorczości kobiet, kontynuuje swoje wieloletnie wsparcie działań edukacyjnych i badań naukowych poprzez ogłoszenie tegorocznych zwycięzców i zwyciężczyń konkursu na najlepsze rozprawy doktorskie i propozycje rozprawy doktorskiej Mary Kay Doctoral Dissetation and Doctoral Dissertation Proposal Awards podczas dorocznej konferencji Akademii Nauk o Marketingu (ang. Academy of Marketing Science; AMS), która odbyła się w dniach 25-27 maja w Monterey, w stanie Kalifornia. Przez niemal 30 lat, ta międzynarodowa firma kosmetyczna każdego roku przyznawała granty doktorantom i doktorantkom specjalizującym się w marketingu, dając im możliwość przedstawienia kolegom i koleżankom po fachu swoich rozpraw, które pomyślnie przeszły procedurę obrony pracy. Zwycięzcy są wyłaniani na podstawie końcowych prezentacji wygłaszanych podczas konferencji AMS.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

Zgłoszenia przesyłać mogą doktorantki i doktoranci, którzy zajmują się dowolną tematyką, metodologią i badaniami związanymi z marketingiem. Finalistami i finalistkami konkursu 2022 Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards są:

Finaliści w kategorii propozycji rozprawy doktorskiej (ang. Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award)

· Zwycięzca – Ali Anwar, doktorant, Wilfrid Laurier University (Kanada) – „Uruchomienie sprzedaży w nowych przedsiębiorstwach: Rozważania na temat roli odporności i wewnętrznego kapitału społecznego w przeciwdziałaniu negatywnym zjawiskom”;

· 2. nagroda – Alexander Fulmer, doktorant, Yale University – „Kwestionowanie intuicyjnych preferencji na rzecz świadomych wyborów”;

· 3. nagroda – Jen Riley, doktorantka, Kennesaw State University – „Ocena wpływu technologii sprzedaży na profesjonalną sprzedaż: Analiza efektywności sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych”.

Finaliści w kategorii rozprawy doktorskiej (2022 Mary Kay Doctoral Dissertation Award)

· Zwyciężczyni – dr Ishita Chakraborty, Yale University – „Kryteria oceny nastrojów obejmujące internetowe recenzje tekstowe: Uwzględnienie struktur językowych i brakujących kryteriów”.

„Nagrody Mary Kay i Akademii Nauk o Marketingu za rozprawy doktorskie i propozycje rozpraw doktorskich zapewniają specjalistom marketingu niepowtarzalną możliwość przedstawienia ich pracy i otrzymania konstruktywnej informacji zwrotnej od kolegów i koleżanek po fachu, co jest niezbędne dla rozwoju ich kariery zawodowej – powiedziała Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu Mary Kay Inc. – W Mary Kay jesteśmy nieustannie zaangażowani w zapewnienie platformy dla kształcenia, pokonywania kolejnych szczebli kariery i rozwoju zawodowego. Z dumą wspieramy tych utalentowanych specjalistów marketingu i ich wkład w tę dziedzinę”.

„Publikacja pracy w czołowych czasopismach naukowych poświęconych marketingowi stanowi coraz większą przewagę konkurencyjną, a szansa otrzymania informacji zwrotnej od znamienitych naukowców zajmujących się marketingiem przed złożeniem pracy jest bezcenna – powiedziała Julie Moulard, poprzednia prezes Akademii Nauk o Marketingu (wg stanu na dzień 1 lipca). – Nagrody Mary Kay za rozprawy doktorskie są platformą konstruktywnej krytyki dla tych specjalistów marketingu, którzy wyrażają chęć otrzymania recenzji swojej pracy i jej udoskonalenia w celu zwiększenia szansy na pomyślną publikację wyników badań w renomowanych czasopismach naukowych zajmujących się marketingiem, co w ostatecznym rozrachunku jest korzystne dla ich reputacji i wiarygodności w środowisku naukowym”.

Dodatkowe informacje na temat konkursu Academy of Marketing Science Mary Kay Doctoral Dissertation Awards znajdują się tutaj.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Firma wierzy w to, że wzbogacanie życia dziś przyczyni się do zrównoważonego rozwoju w przyszłości, nawiązując współpracę z organizacjami z całego świata i skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, działaniach na rzecz równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie: marykayglobal.com oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

Akademia Nauk o Marketingu

Akademia Nauk o Marketingu jest międzynarodową organizacją non-profit zrzeszającą środowiska naukowe i zawodowe. Organizacja zajmuje się wspieraniem wysokich standardów i doskonałości w opracowywaniu i rozpowszechnianiu wiedzy o marketingu i przekazywaniu praktyki marketingowej dzięki pełnieniu przywódczej roli w zakresie dziedziny marketingu na całym świecie. Wypełniając swoją misję, Akademia przestrzega najwyższych standardów etyki i kolegialności.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej

Marykay.com/newsroom

(+1) 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM