Nauka i technologie

Nowa wersja systemu back-office firmy HEUTHES w SGB Mobile dla klientów firmowych

Firma HEUTHES dostarcza do tego rozwiązania system oprogramowania back-office wykorzystujący możliwości własnych systemów MULTICENTAUR PAYMENT HUB oraz GRYFCARD, a także sprzęgów integracyjnych w ramach platformy BS-API.

To właśnie w oparciu o platformę BS-API rozbudowano, oferowane dotychczas przez SGB, rozwiązanie w ramach aplikacji mobilnej SGB Mobile o obsługę klientów instytucjonalnych. Jest to kontynuacja prac, które firma HEUTHES od ponad dwóch lat wykonuje dla SGB-Banku S.A. udoskonalając backend aplikacji dostępnej dla wszystkich Banków Spółdzielczych z Grupy SGB. Od chwili powstania SGB Mobile w 2020 roku, klienci indywidualni banków SGB korzystają z aplikacji mobilnej o bardzo szerokim i zróżnicowanym spektrum usług.

Wersja aplikacji mobilnej dla firm została stworzona na bazie wypracowanych i sprawdzonych komponentów z aplikacji dla klientów indywidualnych i wzbogacona o specyficzne funkcjonalności dedykowane firmom. Tak jak wcześniej, tak i w tym przypadku firma HEUTHES zadbała o pełną integrację nowej wersji SGB Mobile ze wszystkimi niezbędnymi, do jej prawidłowego funkcjonowania systemami eksploatowanymi w Zrzeszeniu SGB. Całość rozwiązania oparta jest na komunikacji poprzez HUB-BS-API (również autorstwa HEUTHES). Wykorzystanie wielu autorskich technologii HEUTHES pozwala na to, że firma może, oprócz obsługi bogatej palety usług, pochwalić się niezawodną wydajnością warstwy pośredniczącej dla aplikacji mobilnej. Uzyskanie wysokich parametrów wydajnościowych oraz ich bieżące skalowanie możliwe jest dzięki rozbudowanej technologii monitoringu pracy systemów i sprzętu, pracujących w warstwie wsparcia aplikacji mobilnej.

Aktualnie trwają prace nad kolejnymi usługami, które zostaną udostępnione klientom Banków Spółdzielczych SGB, a dla których HEUTHES przygotowuje API (BS-API) do wymiany danych pomiędzy kompletną wymaganą infrastrukturą informatyczną SGB i aplikacją mobilną. Jednym z ciekawszych obszarów rozbudowy funkcjonalnej będzie dodanie obsługi programu lojalnościowego dla kart płatniczych „Bezcenne chwile”, które wymagają integracji rozwiązania HEUTHES bezpośrednio z systemami organizacji płatniczej MasterCard.

Więcej informacji na stronie www.heuthes.pl.

Źródło informacji: HEUTHES Sp. z o.o.

 


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM