BAODING, Chiny, 6 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — 2 grudnia koncern GWM zorganizował w Tajlandii konferencję dla zagranicznych dystrybutorów. Ponad 200 partnerów z przeszło 50 krajów i regionów z całego świata dyskutowało o strategii rozwoju i planowaniu działań w zakresie nowych źródeł energii stosowanych przez firmę.
GWM dysponuje kompleksowym łańcuchem branży nowych źródeł energii w Tajlandii. Konferencja ma na celu zapewnienie zagranicznym dystrybutorom kompleksowych rozwiązań w zakresie produktów związanych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, technologii, produkcji, sprzedaży i innych aspektów, a także zapewnienie wzorca dla transformacji przy udziale nowoczesnych źródeł energii w kolejnych regionach.
Podczas konferencji przedstawiciel GWM Thailand podzielił się strategiami wdrażania nowych źródeł energii na tamtejszym rynku. Koncentrując się na innowacyjnych produktach energetycznych, spółka wprowadziła zróżnicowane rozwiązania obejmujące pojazdy HEV, PHEV i BEV. W oparciu o praktyki zakładu, zajmującego się nowymi źródłami energii w Rayong GWM, zbudował również ekosystem nawiązujący do leśnego obejmujący produkcję pojazdów, inteligentne produkty, usługi ładowania i styl życia użytkowników.
W ciągu zaledwie jednego roku koncern odnotował niezwykłe osiągnięcia na rynku ASEAN. Do listopada 2022 roku spółka sprzedała w Tajlandii ponad 13 tys. nowych pojazdów elektrycznych, a model HAVAL H6 HEV przez 15 miesięcy utrzymywał pozycję lidera pod względem wielkości sprzedaży na rynku SUV-ów klasy C. Korzystając z bazy w Tajlandii, firma wprowadziła na rynki innych krajów ASEAN nowe produkty energetyczne.
Parker Shi, wiceprezes GWM, podkreślił, że Tajlandia może poszczycić się szeregiem doświadczeń związanych z rozwojem nowoczesnych technologii energetycznych z których powinniśmy czerpać. Jako jeden z głównych rynków GWM osiągnięcia rozwojowe w Tajlandii, popchną firmę do objęcia pozycji lidera czystej i zrównoważonej transformacji.
Jednocześnie koncern z wielkim rozmachem wdraża na całym świecie swoją nową strategię energetyczną. Na rynku europejskim oficjalnie wprowadzono WEY Coffee 01 i ORA FUNKY CAT (znany również jako ORA GOOD CAT). Pierwsza partia WEY Coffee 01 została już wysłana i będzie dostarczona do niemieckich użytkowników. Ponadto spółka planuje ekspansję na rynku hiszpańskim i szwedzkim w celu promocji nowego układu energetycznego i podniesienia prestiżu marki. W Ameryce Południowej w listopadzie bieżącego roku GWM zakończył modernizację techniczną zakładu w Brazylii. Te osiągnięcia stworzyły solidne podstawy dla rynku międzynarodowego.
Wraz z dynamicznym wdrażaniem strategii wykorzystania potencjału nowych źródeł energii, firma promowała globalną ekspansję biznesową i wzrost sprzedaży. Obecnie koncern posiada zagraniczną sieć sprzedaży liczącą 700 dealerów, a jej produkty są eksportowane do ponad 170 krajów i regionów, przy czym łączna wielkość sprzedaży zagranicznej przekroczyła 1 milion. Od stycznia do października bieżącego roku wolumen sprzedaży pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii przekroczył 100 tys. sztuk.
GWM będzie kontynuować działania na rzecz realizacji światowej strategii pozyskiwania nowych źródeł energii z uwzględnieniem rynku ASEAN. Spółka będzie również stale poszukiwać nowych produktów energetycznych, które zaspokoją potrzeby międzynarodowych użytkowników w zakresie ekologicznych podróży i zapewnią im czyste i inteligentne rozwiązania.
Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1961667/GWMImage.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl