Biznes i finanse

Firma Sofar prezentuje nową tożsamość marki i stronę internetową, które wyrażają jej zaangażowanie na rzecz zeroemisyjnej przyszłości

FRANKFURT, Niemcy, 13 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ — SOFAR, globalny lider w zakresie dostarczania rozwiązań fotowoltaicznych i do magazynowania energii, prezentuje nową kampanię marki w chińskim Shenzen i we Frankfurcie w Niemczech, demonstrując inicjatywę firmy w innowacyjność i jej rolę w dążeniu do zeroemisyjnej przyszłości.

Aby dotrzeć do odbiorców na całym świecie, obok dwóch wydarzeń stacjonarnych SOFAR udostępnia również streaming na żywo retransmitowany przez 15 platform medialnych. Łącząc wydarzenie z transmisją na żywo SOFAR podkreśla swoje zobowiązanie do wywierania pozytywnego wpływu na budowanie bardziej zrównoważonej i niskoemisyjnej planety, przyczyniając się do powszechnej dostępności źródeł odnawialnych.

Nowe logo, nowe znaczenie

Uproszczona nazwa firmy zmieniona z „SOFARSOLAR’” na „SOFAR” niesie ze sobą nowe znaczenie. Każda litera odnosi się do innego słowa istotnego dla marki – „S” (sustainable) oznacza zrównoważony rozwój, „O” (net-zero) zerową emisję netto, „F” (future-proof) przyszłościowe podejście, „A” (affordable) przystępność cenową, a „R” (reliable) niezawodność, zwracając uwagę na ambicje firmy w zakresie kształtowania przyszłej struktury energetycznej za pomocą zaawansowanych cyfrowych rozwiązań energetycznych.

Nowa tożsamość wizualna, nowy wygląd

Unowocześniono kolor i czcionkę nowego loga z nazwą firmy. Stawiając na zieleń aurora green, która symbolizuje czystą energię i błękit ceruleum, który nawiązuje do cyfryzacji, nowy wizerunek marki odzwierciedla silny związek między tymi dwoma elementami.

Strona internetowa o nowoczesnym wyglądzie zapewnia lepsze wrażenia

Firma SOFAR zaktualizowała stronę internetową, nadając jej futurystyczny wygląd oraz zoptymalizowała ją, aby umożliwić odwiedzającym płynne, przyjazne dla użytkownika i bardziej interaktywne korzystanie. Dzięki poziomemu przejściu na stronę główną nowa strona internetowa (https://www.sofarsolar.com/) oferuje użytkownikom bardziej kreatywny interfejs. Oprócz prezentacji kompleksowego ekosystemu przyszłej energii cyfrowej nowa strona internetowa umożliwia odwiedzającym obejrzenie dynamicznej prezentacji struktury produktu i bardziej obrazowo przedstawia rozwiązania systemowe SOFAR.

Poznaj Xiaohanga, nowego awatara SOFAR

Ku zaskoczeniu wszystkich, SOFAR prezentuje również swojego nowego awatara marki – Xiaohanga. Ten nowy awatar, charakteryzujący się żywiołowością, przedsiębiorczością, szczerością i wiedzą, uosabia przyświecające marce SOFAR idee takie jak uczciwość, chęć poszukiwań i rozwagę, co pomaga budować wizerunek marki.

W 10. rocznicę swojej szybkiej ekspansji SOFAR przewodzi rewolucji w technologii fotowoltaiki i magazynowania energii jako jeden z 5 najważniejszych światowych dostawców falowników hybrydowych. W 2022 roku SOFAR wprowadza na rynek pionierski kompleksowy system SOFAR PowerAll łączący w sobie domową instalację solarną i system magazynowania energii, dzięki któremu firma umacnia pozycję lidera w sektorze fotowoltaiki i magazynowania energii. Do końca 2021 roku SOFAR wysłał ponad milion falowników do ponad 100 krajów na całym świecie, wspierając globalnych klientów w dążeniu do bardziej zrównoważonego i niskoemisyjnego stylu życia.

„Podtrzymując misję technologii, która napędza zieloną energię, angażujemy się we wnoszenie wkładu w zieloną transformację jako czołowy dostawca cyfrowych rozwiązań energetycznych – powiedział Guy Rong, wiceprezes wyższego szczebla w firmie SOFAR. – W przyszłości będziemy nadal koncentrować się na technologiach energii odnawialnej, inwestując w badania i rozwój oraz realizując ideę wzrostu opartego na innowacjach, i dzięki temu będziemy zapewniać zrównoważone, zeroemisyjne, przyszłościowe, przystępne cenowo i niezawodne rozwiązania dla kolejnych społeczności” – podsumował Rong.

SOFAR

SOFAR jest działającym na skalę globalną czołowym dostawcą rozwiązań z zakresu fotowoltaiki i magazynowania energii, który podjął zobowiązanie do bycia liderem cyfrowych rozwiązań energetycznych. SOFAR zawsze stawiał na niezależne innowacje i stworzył globalną sieć B+R z trzema ośrodkami B+R. Jako najszybciej rozwijająca się marka z branży energetyki słonecznej na świecie SOFAR osiąga łączny roczny wskaźnik wzrostu na poziomie 86% oraz roczną wydajność produkcji rzędu 10 GW w przypadku falowników fotowoltaicznych i do magazynowania energii oraz 1 GWh w przypadku akumulatorów. Do końca 2021 r. firma SOFAR dostarczyła ponad milion falowników do ponad 100 krajów, stając się jednym z pięciu najważniejszych globalnych dostawców falowników hybrydowych.

Więcej informacji na temat SOFAR: https://www.sofarsolar.com/.

Wideo – https://mma.prnewswire.com/media/1980659/SOFAR_logo.mp4.

Źródło: SOFAR

Źródło informacji: PR Newswire


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM