Biznes i finanse

W 2022 r. GWM stawia na nowe źródła energii i osiąga sprzedaż rzędu ponad miliona egzemplarzy

BAODING, Chiny, 12 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ — Koncern GWM opublikował najnowszy raport ze sprzedaży, według którego w 2022 r. sprzedaż globalna osiągnęła 1 067 523 sztuk, przekraczając liczbę miliona przez siedem lat z rzędu. Łącznie sprzedano 173 180 pojazdów na rynkach poza Chinami, co stanowi rekordową wartość i wzrost o 21,28% w skali rok do roku.

Jako jeden z czołowych producentów samochodów na świecie GWM w 2022 r. umocnił swoje atuty związane z nowymi źródłami energii i inteligentnymi rozwiązaniami. Udział modeli zasilanych nowymi źródłami energii systematycznie wzrastał. Koncern GWM stworzył solidne podstawy do osiągnięcia wyższej wartości sprzedaży poprzez rozwój globalnej sieci i optymalizację pojazdów.

Ekspansja GWM HAVAL na rynek nowych źródeł energii przebiegła bardzo sprawnie – całkowita sprzedaż przekroczyła 610 000 pojazdów, a oferta produktów była stale udoskonalana. W 2022 r. wprowadzono na rynek modele HAVAL H6 HEV/PHEV i HAVAL JOLION HEV. Pojazdy zasilane nowymi źródłami energii, które wprowadzono m.in. w Tajlandii, Republice Południowej Afryki, Brazylii i Australii, przyciągnęły klientów wyjątkowymi osiągami i cechami przyjaznymi dla środowiska. W Tajlandii GWM dostarczył klientom ponad 13 000 pojazdów, a HAVAL H6 HEV przez 15 miesięcy utrzymał czołową pozycję, jeśli chodzi o sprzedaż w kategorii SUV-ów klasy C.

W 2022 r. sprzedaż GWM TANK wzrosła gwałtownie o 46,45% w skali rok do roku, przekraczając 120 000 egzemplarzy. Pojazd wprowadzono na rynki Bliskiego Wschodu i Australii. Marka wprowadziła rozwiązanie technologiczne „Off-road + New energy” dla pojazdów terenowych zasilanych nowymi źródłami energii oraz wypuściła na rynek GWM TANK300 HEV i GWM TANK500 HEV/PHEV, aby sprostać potrzebom klientów związanym z zasilaniem elektrycznym podczas jazdy w terenie. GWM TANK300 HEV zdobył pięć gwiazdek w testach zderzeniowych ANCAP, wyznaczając nowy standard bezpieczeństwa dla luksusowych SUV-ów terenowych.

Sprzedano ponad 180 000 sztuk GWM Pickup. Dotychczasowa globalna sprzedaż GWM Pickup przekroczyła 2 miliony. Odbył się debiut POER Shanhai (na rynek chiński), dużego modelu luksusowego o wysokich osiągach. Ten model powstanie w wersjach HEV i PHEV, aby w przyszłości zapewnić konsumentom na całym świecie możliwość korzystania z czystej i wydajnej mobilności.

Koncern GWM dobrze radzi sobie na rynku europejskim dzięki dobrej jakości pojazdom zasilanym nowymi źródłami energii takim jak WEY i ORA oraz przy wsparciu ekosystemu nawiązującego do leśnego. Inteligentny model GWM ORA zdobył nagrodę „Najlepszego miejskiego samochodu elektrycznego” w Wielkiej Brytanii. Pierwsza partia aut WEY Coffee 01 wkrótce trafi do klientów w Europie. Organizacja Euro NCAP ogłosiła niedawno, że WEY Coffee 01 i GWM ORA otrzymały nagrody dla najlepszych pojazdów w swojej klasie za rok 2022.

Wzrost segmentu pojazdów zasilanych nowymi źródłami energii i powiększenie się rynku globalnego przyczyniły się do poprawy pozycji i świadomości marki na poszczególnych rynkach. Dane VFACTS wskazują, że GWM wyprzedził BMW i Teslę w Australii, odnotowując wzrost sprzedaży o 36,2%. Jako nowa marka w Brazylii GWM został nominowany do nagrody dla najlepszych producentów aut 2022 przyznawanej przez AutoData, instytucję zajmującą się badaniami branży motoryzacyjnej.

W 2023 r. GWM planuje wprowadzić na rynek światowy kilkanaście inteligentnych pojazdów zasilanych nowymi źródłami energii, skupiając się na koncepcji „ONE GWM”, aby zapewnić klientom na świecie wysokiej jakości wrażenia związane z ekologiczną mobilnością.

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1982282/Focusing_on_New_Energy__GWM_Achieves_Sales_of_Over_One_Million_in_2022.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM