BAODING, Chiny, 6 lutego 2023 r. /PRNewswire/ — 2 lutego koncern GWM opublikował wstępne oszacowanie zysków za rok 2022: GWM osiągnął rekordowy poziom przychodów operacyjnych. Kwota 137,351 mld CNY uzyskana w 2022 r. po raz czwarty z rzędu przekroczyła próg 100 mld. Z kolei dochód netto przypadający akcjonariuszom odnotował wzrost w skali rok do roku o 23,09 proc..
W złożonym i stale zmieniającym się otoczeniu w 2022 r. koncernowi GWM udało się osiągnąć rekordowe poziomy przychodów i sprzedaży zagranicznej oraz znaczny wzrost zysków przy ciągłej optymalizacji oferty produktów i premiumizacji marki, podążając za trendem zrównoważonego rozwoju i dbałości o zdrowie.
Sprzedaż zagraniczna GWM również odnotowała rekordowy poziom. W 2022 r. osiągnięto liczbę 173 200 egzemplarzy sprzedanych za granicą, co stanowi wzrost w skali rok do roku o 21,28 peoc.. Globalna strategia marki „ONE GWM” ogłoszona w 2022 r. będzie nadal wspierać rozwój działalności koncernu na rynku międzynarodowym.
W 2022 r. warte wspomnienia były aktualizacja oferty produktów i zwiększenie wartości marki. Średnia cena egzemplarza na poziomie 128 700 CNY wzrosła o 20,8 peoc. w skali rok do roku, a wskaźnik sprzedaży modeli o cenach powyżej 200 000 CNY podniósł się do 15,27 peoc.. Wskaźnik penetracji rynku w zakresie modeli inteligentnych osiągnął 86,17 proc..
Znakomita oferta produktów powstała dzięki naciskowi na inwestycje w badania i silnej koncentracji na badaniach i rozwoju technologii. Kierując się stale zasadą „przeinwestowania” badań i rozwoju, GWM obrał sobie za cel pełną własność podstawowej technologii. Mocną stroną „Technologii GWM” jest dalsza konsolidacja w celu tworzenia bardziej trwałego ekosystemu nawiązującego do leśnego i wyposażanie kolejnych modeli w nowe źródła zasilania i inteligentne technologie.
W zakresie nowych źródeł energii GWM nadal rozwijał technologie zasilania wyłącznie elektrycznego, hybrydowego i wodorowego, zapoczątkował pierwszą modernizację inteligentnej technologii DHT i wprowadził na rynek kilkanaście produktów zasilanych nowymi źródłami energii, takich jak HAVAL H6 PHEV, WEY Coffee 01 i niektóre nowe modele ORA. Jeśli chodzi o rozwój inteligentnych rozwiązań w branży w 2022 r., sprzedaż pojazdów wyposażonych w platformę Coffee Intelligence przekroczyła 200000 sztuk, a łączny przebieg systemów jazdy wspomaganych przez Coffee Intelligence przekroczył 25 mln kilometrów.
W 2023 r. dzięki zwróceniu większej uwagi na główne kanały rynku motoryzacyjnego działalność GWM będzie bardziej skoncentrowana na użytkowniku, aby bezpośrednio realizować ich potrzeby dzięki całościowemu przekształceniu. W ciągu roku przewiduje się wprowadzenie na rynek ponad 10 kolejnych produktów zasilanych nowymi źródłami energii.
Koncern GWM będzie nadal wspierał transformację systemu marketingowego, skupiając się w większym stopniu na wyższej jakości zasobach i wzmacniając współpracę strategiczną. W szczególności koncern dokona gruntownej przebudowy strategii marki, pogłębiając strategię „ONE GWM”. W 2023 r. GWM będzie nadal bazować na technologii, aby stale zwiększać siłę swoich produktów i wydajność systemu dzięki innowacjom, dążąc do celu, jakim jest roczna sprzedaż na poziomie 1,6 mln egzemplarzy.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1996321/image_1.jpg
Źródło: GWM
KONTAKT:
Li Pupu
tel.: +86-13466544432
e-mail: lipupu@dsconsulting.com
Źródło informacji: PR Newswire
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl