Biznes i finanse

Mary Kay Inc. powołuje Sheryl Adkins-Green na stanowisko dyrektorki ds. doświadczeń

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Kultowa firma kosmetyczna i wspierająca przedsiębiorczość Mary Kay Inc. ogłosiła dzisiaj powołanie Sheryl Adkins-Green na stanowisko dyrektorki ds. doświadczeń. W ramach nowej roli Adkins-Green będzie udzielała wsparcie milionom niezależnych konsultantów i konsultantek kosmetycznych, umożliwiając im osiąganie sukcesów, za pomocą zintegrowanego doświadczenia klienta 360°.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230214005751/pl/

„Nic nie liczy się dla Mary Kay bardziej od satysfakcjonującego doświadczenia niezależnych konsultantów i konsultantek kosmetycznych oraz ich klientów – powiedział Nathan Moore, prezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Mary Kay. – Dzięki doświadczeniu jako specjalistki ds. marketingu ukierunkowanego na klienta, kładącej nacisk na niezrównany poziom obsługi, Sheryl doskonale nadaje się do objęcia stanowiska dyrektorki ds. doświadczeń. Z ogromnym zaangażowaniem podchodzi ona do możliwości oferowanych przez Mary Kay i nie możemy się doczekać dalszych efektów jej globalnej strategii, której celem jest przyczynianie się do zmian życia kobiet na całym świecie”.

Adkins-Green, która pracuje w Mary Kay od 2009 r., poprzednio sprawowała funkcję dyrektorki ds. marketingu. W dalszym ciągu będzie ona kierowała globalnym oddziałem ds. doświadczenia marki oraz wewnętrzną agencją kreatywną firmy odpowiedzialną za opracowywanie kampanii marketingowych, multimedialnych materiałów projektowych, treści publikowanych w mediach społecznościowych i zintegrowanych komunikatów cyfrowych umożliwiających niezależnym pracownikom zajmującym się sprzedażą zapewnianie indywidualnych doświadczeń kosmetycznych i świadczenie spersonalizowanej obsługi na rzecz klientów. Dzięki łączeniu wyników badań naukowych, analizy danych i prognoz dotyczących trendów Adkins-Green wraz z zespołem będzie wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom niezależnych konsultantów i konsultantek kosmetycznych oraz ich klientów w ponad 35 krajach.

„Mary Kay Ash zwykła mawiać: wyobraź sobie, że każdy człowiek ma wokół szyi niewidzialny napis >>Spraw, abym poczuł(a) się wyjątkowo<< – powiedziała Adkins-Green. – Będzie to moja mantra towarzysząca mi podczas realizacji tej nowej, ekscytującej roli”.

Obejmując nowe stanowisko, Adkins-Green wnosi wkład w postaci obszernego doświadczenia w dziedzinie planowania strategicznego, rozwoju działalności gospodarczej i partnerstw korporacyjnych. Zanim dołączyła do Mary Kay, Sheryl sprawowała stanowiska kierownicze w firmach Alberto-Culver, Cadbury-Schweppes, Citigroup i Kraft Foods. Posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w dziedzinie handlu detalicznego na Uniwersytecie w Wisconsin, które ukończyła z wyróżnieniem. Posiada również dyplom MBA z Harvard Business School. Ściśle realizując misję Mary Kay polegającą na wzbogacaniu życia kobiet i ich rodzin, Sheryl jest aktywnie zaangażowana w życie społeczności za pośrednictwem Mary Kay Ash Foundation℠, realizującej dwojaką misję: opracowywanie leków na nowotwory, których doświadczają kobiety, oraz eliminowanie przemocy wobec kobiet.

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowywanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20230214005751/pl/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

 


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM