10 lat rozwoju aplikacji IKO
- 2010 r. – PKO Bank Polski wprowadza pierwszą aplikację mobilną IKO na iOS
- 2013 r. – przelewy z rachunku w IKO zbliżają się do 3 mld zł
- 2015 r. – aplikacja IKO dostępna jest na urządzenia z systemem Android
- 2018 r. – pojawiają się w IKO usługi pozabankowe: wypłaty gotówki bez konieczności posiadania karty bankomatowej, płatności zbliżeniowe bez konieczności posiadania karty płatniczej
- 2020 r. – IKO jest najpopularniejszą aplikacją mobilną w Polsce, a liczba aktywnych użytkowników przekroczyła rekordowe 7,3 mln.
10 lat po starcie, aplikacja IKO PKO Banku Polskiego stała się jednym z największych sukcesów cyfrowych w Polsce, dając użytkownikom wygodny dostęp do usług bankowych oraz pozabankowych. Aplikacja będzie dalej rozwijana, aby zaspokajać potrzeby klientów i sprostać wyzwaniom rynku.
Dzięki aplikacji IKO klienci PKO Banku Polskiego mają dostęp do wygodnych i szybkich usług bankowych i pozabankowych. Jednym z przykładów jest możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych za pomocą technologii NFC. Także dzięki IKO mogą łatwo i szybko zarządzać swoimi finansami, co wpływa na jakość ich życia.
Funkcjonalności aplikacji IKO
Aplikacja IKO oferuje klientom PKO Banku Polskiego szereg przydatnych funkcjonalności:
- Obsługa płatności – szybka i bezpieczna płatność zbliżeniowa w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłata gotówki z bankomatu i przelew na numer telefonu.
- Stan konta – możliwość sprawdzenia stanu konta i historii operacji za pomocą aplikacji.
- Zabezpieczenia – wygodny i bezpieczny sposób logowania się do aplikacji.
- BLIK – możliwość autoryzacji transakcji za pomocą kodu BLIK.
Z aplikacji IKO skorzystać można na smartfonach z systemem Android i iOS. Za pomocą aplikacji IKO można wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi finansami. Wszystkie dane są szyfrowane, dzięki czemu korzystanie z aplikacji jest bezpieczne.
Aplikacja IKO jest przykładem funkcjonalnego i bezpiecznego rozwiązania dla klientów banku PKO. Obecnie jest ona najpopularniejszym narzędziem do zarządzania finansami w Polsce. Każdego miesiąca dołącza do niej coraz więcej osób, które zyskują dostęp do swoich pieniędzy i usług bankowych bez wychodzenia z domu. Możemy być pewni, że w przyszłości PKO Bank Polski wciąż będzie rozwijał aplikację IKO i tworzył nowe technologie, aby usprawnić i ułatwić codzienne życie swoich klientów.
PKO Bank Polski w liczbach
PKO Bank Polski wciąż się rozwija i doskonali, udostępniając swoim klientom nowe, użyteczne funkcje. Oto niektóre z danych:
- 33,5 mln biletów komunikacyjnych zostało kupionych przez użytkowników IKO od startu usługi w lipcu 2019 roku.
- 2,3 mln przejazdów autostradowych zostało opłaconych przez użytkowników IKO od momentu wprowadzenia opłat w październiku 2020 roku.
- 1 mln unikalnych użytkowników ma asystent głosowy IKO działający w aplikacji od ponad dwóch lat.
- Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego ma ponad 1 mln ocen, których średnia to 4,8 na 5 możliwych gwiazdek.
PKO Bank Polski to najlepszy bank w Polsce, który stale się rozwija i wprowadza nowe, użyteczne funkcje. Z jego usług korzysta coraz więcej osób, co potwierdzają imponujące liczby.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl