Biznes i finanse

Zmiana kariery Klaudii Halejcio: Od aktorki do sukcesu w branży digital marketingu

Kampanie zrealizowane w sieci to nowoczesny must have dla każdego poważnego gracza na rynku. Niezależnie od skali działalności, marki muszą dostosować się do obecnej technologicznej rzeczywistości, aby zyskać przewagę nad konkurencją. Dziś marketing internetowy stanowi klucz do osiągania wysokich wyników i budowania znaczącej rozpoznawalności marki.

Raport z badania IAB Polska/PwC AdEx wskazuje, że wartość rynku reklamowego online w pierwszych trzech kwartałach 2022 r. przekroczyła 4,7 mld zł. W obliczu tego ogromnego rynku, gdzie dominują międzynarodowe agencje i potężni gracze z Polski, pojawia się nowy gracz. Przychodzi na scenę Klaudia Halejcio, aktorka i influencerka, która założyła własną agencję reklamową.

„Pomysł na agencję reklamową wziął się tak naprawdę z mojej aktywności w social media. Od lat współpracuję z wieloma markami, agencjami, wydawcami” – opowiada Klaudia Halajecio. „Od lat sama opracowuję całe zlecenie, które dostaję. Wszyscy myślą, że marki dają mi szczegółowy scenariusz, określają dokładnie, jak ma wyglądać post czy stories z promocją produktu, gdzie mam zrobić zdjęcia itp. Tak jednak nie jest. Dostaję wytyczne, czego oczekuje marka, co ma się pojawić, co nie i dopiero sama tworzę cały kontent. Chcę, żeby te reklamy były inne, zabawne, wciągające. Możesz wejść w interakcję z odbiorcą, możesz naprawdę wpłynąć na to, że kupi twój produkt, a nie konkurencji” – dodaje.

Klaudia Halejcio, od zawsze chcąc założyć własną agencję reklamową, zebrała zespół specjalistów, który skutecznie pomoże jej w osiąganiu założonych celów. W zespole znajdują się marketingowcy, którzy wykorzystają strategie content marketingu i social media, aby pomóc w osiągnięciu wymaganych rezultatów.

Marketing afiliacyjny, który jest nierozerwalnie powiązany z mediami społecznościowymi, przeżywa obecnie prawdziwy rozkwit. Gwarancją wzrostu sprzedaży jest trafienie do właściwej grupy docelowej oraz wzmocnienie wizerunku marki. Kampanie mailingowe i kampanie display są niezbędne, by osiągnąć maksymalne rezultaty w działaniach marketingowych.

Skuteczne działania marketingowe to główny cel agencji Klaudii Halejcio. Wyspecjalizowani pracownicy wspomagani nowoczesnymi narzędziami i technologiami zapewniają klientom maksymalizację zysków. Dzięki wydajnym kampaniom mailingowym możliwe jest pozyskiwanie leadów i wysokiej efektywności, dzięki czemu otrzymują oni kontakt do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani zakupem. Efektywność takich działań jest zapewniania przez lata zgromadzone bazy danych i doskonałą współpracę między agencją Klaudii Halejcio a jej wspólnikiem – narzeczonym Oskarem Wojciechowskim.

„Zdecydowaliśmy się z Oskarem połączyć wiedzę i doświadczenie. Oskar od lat działa w branży, skupiając się na kampaniach mailingowych i display. Ma dostęp do bazy danych obejmującej ponad 10 milionów unikatowych kontaktów, które zgromadził samodzielnie i z pomocą współpracujących wydawców. Pozwala nam to na realizację kampanii mailingowych dla wielu branż. Dzisiaj prowadzimy mailingi dla branży motoryzacyjnej, deweloperskiej, modowej czy marketów budowlanych. Jesteśmy w stanie przygotować kampanie dla każdej branży.” – zapewnia Klaudia Halejcio.

Nasza agencja nie tylko wykona dla Państwa kampanię mailingową lub display, ale zagwarantuje kompleksową obsługę – od projektowania kreacji, poprzez efektywne wdrożenie, aż do analizy targetu i wyników, aby w przyszłości lepiej dostosować działania do oczekiwań. Wykorzystujemy tylko sprawdzone bazy danych, oferujemy atrakcyjne ceny oraz wysoki współczynnik konwersji.

Nasza agencja pomoże Państwu w realizacji kampanii marketingowej. Zajmiemy się wszystkimi etapami – projektowaniem kreacji, wdrożeniem, a także analizą targetu i wyników. Wybieramy tylko najlepsze bazy danych, nasza oferta jest cenowo atrakcyjna, a nasz współczynnik konwersji zapewni zadowalające rezultaty.

Agencja jest skupiona na szerszym zasięgu swoich usług – nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy. Ostatnio udało się nawiązać współpracę z klientami z Czech, Węgier, Chorwacji czy Hiszpanii, dzięki wykorzystaniu sieci afiliacyjnych.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM