SOFTSWISS – międzynarodowy producent technologii – właśnie wprowadził w Warszawie unikalny projekt „Warszawa 360°: Intelektualne spacery po Mieście z SOFTSWISS”. Celem tej serii interaktywnych wycieczek po mieście jest wsparcie specjalistów z branży IT w zaadaptowaniu się w nowym miejscu.
W celu zapoznania się z miastem, w którym SOFTSWISS otworzył swoje kolejne centrum programistyczne, firma postanowiła bliżej poznać pracowników z polskiego rynku IT. Zarówno biuro produktowe w Poznaniu, jak i prestiżowa siedziba firmy w nowoczesnym centrum Warszawy, zostały otwarte kilka lat temu, co stało się kamieniem milowym w globalnych działaniach firmy.
Aby ułatwić pracownikom z innych firm z branży IT poznanie Warszawy, SOFTSWISS zorganizowało serię interaktywnych wycieczek po najciekawszych miejscach polskiej stolicy. W czerwcu wszystkie zainteresowane osoby z lokalnej wspólnoty IT zostały zaproszone, aby skorzystać z wycieczki z przewodnikiem, dzięki któremu mogli bliżej poznać miasto i poczuć się w nim komfortowo.
Uczestnicy pierwszej niedzielnej wycieczki w centrum biznesowym Warszawy mieli okazję przyjrzeć się najnowocześniejszej infrastrukturze. Zwiedzili Warsaw Spire, najwyższy budynek w Polsce, obeszli powstające Muzeum Sztuki Nowoczesnej oraz hub IT, gdzie mieści się biuro SOFTSWISS. Wycieczka umożliwiła im poznanie nowej warstwy miasta, w której wieżowce stały się nieodłączną częścią krajobrazu.
„Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie się przemieszczać pomiędzy krajami i wybierać wygodne miejsce do pracy. Z jednej strony przeprowadzka stanowi możliwość zobaczenia świata, zapoznania się z nową kulturą, a z drugiej strony wywołuje mimo wszystko stres. Potrzeba czasu, żeby się zaadaptować, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego kulturowym dziedzictwem. Dla nas jest to nieodłączny gest szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów” – komentuje Walentina Bagnija, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
W czerwcu odbędzie się projekt „Warszawa 360°: Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS”, który składa się z dwóch wycieczek. Pierwsza z nich zaprowadzi nas do starego miasta, by poznać jego historię i legendy. Druga wycieczka odbędzie się w jednym z najpiękniejszych zabytków Polski – Parku Łazienki Królewskie. Zwieńczeniem tego projektu będzie koncert na żywo w parku, w którym polscy i zagraniczni pianiści zagrają muzykę Fryderyka Chopina.
Firma SOFTSWISS wraz z projektem edukacyjnym zaprasza w czerwcu około 100 specjalistów z branży IT do poznania historii Warszawy. Jako jedna z najbardziej doświadczonych firm produktowo-technologicznych na świecie, SOFTSWISS ma ponad 1400 pracowników i ustanowiła swoje przedstawicielstwa w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma jest również dumna z bycia pierwszą firmą na świecie, która stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.
SOFTSWISS zostało wyróżnione wieloma nagrodami w 2021 i 2022 roku. W 2021 roku firma otrzymała światowe uznanie na International Gaming Awards (IGA) i Starlet Awards w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” i „Najlepsza obsługa klienta roku”. Natomiast w 2022 roku SOFTSWISS zostało wyróżnione nagrodą SIGMA Europe w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku” oraz nagrodą SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. Pracownicy SOFTSWISS otrzymali nagrody w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl