Biznes i finanse

Wymarzone meble i dodatki dzięki Black Red White

Ponad 700 tysięcy pasażerów z 86 krajów skorzystało z usługi Uber Airport w ciągu pierwszego roku współpracy między firmą Uber i Lotniskiem Chopina. Aby uczcić ten sukces, Uber uruchomiło innowacyjną funkcję zamawiania przejazdu z wykorzystaniem PINu, dzięki czemu Lotnisko Chopina stało się trzecim na świecie portem lotniczym, z którego pasażerowie mogą zamawiać taksówki tego typu.

Black Red White, lider meblarski w Polsce, pragnie aby zakupy przez internet były jak najbardziej przyjazne. Dlatego wprowadziła integrację sklepu internetowego BRW.com.pl z wydajnym silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box. Użytkownicy mogą teraz stosować szereg udogodnień podczas wyszukiwania produktów, co zapewnia im szybkie i łatwe znalezienie tego, czego poszukują. Przyjazne i wydajne doświadczenie zakupowe jest kluczowe dla zyskania lojalności klientów wobec marki Black Red White.

Od trzech dekad Grupa Black Red White jest dumna ze swoich innowacyjnych i wyjątkowych produktów, które dekorują miliony mieszkań i domów na całym świecie. Firma dąży do tego, aby jej produkty były dostępne na jak największej liczbie rynków, dzięki czemu klienci z całego świata mogą cieszyć się wyjątkowymi akcesoriami i meblami wnętrzarskimi.

Black Red White stawiała sobie za cel dostarczenie szerokiego asortymentu produktów oraz zapewnienie klientom jak najlepszego doświadczenia. Aby to osiągnąć, firma wdrożyła Luigi’s Box, zaawansowany silnik wyszukiwania, który pomógł konsumentom znaleźć pożądane produkty z łatwością i precyzją. W rezultacie wartość koszyka zakupowego wzrosła, co pozytywnie wpłynęło na wyniki firmy.

„Dzięki silnikowi wyszukiwania Luigi’s Box, użytkownicy mogą szybko otrzymywać wyniki i dopasowane do ich preferencji rekomendacje. W trakcie realizacji tego projektu mogliśmy liczyć na wsparcie, również w obszarze procesów biznesowych, naszego wieloletniego partnera technologicznego – Ideo Software”.

Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, wyraża swoją wdzięczność firmie Ideo Software za wspólnie przeprowadzoną integrację silnika wyszukiwarki Luigi’s Box: „Cieszymy się, że wybraliśmy Ideo Software jako partnera w procesie integracji z silnikiem wyszukiwania. Ich profesjonalizm i elastyczność pozwoliły nam na osiągnięcie pożądanych rezultatów, dostosowując silnik wyszukiwania do wymagań naszego sklepu internetowego.”

Integracja sklepu Black Red White z silnikiem wyszukiwarki Luigi’s Box wymagała dużego zaangażowania firmy Ideo Software. Zespół specjalistów dokładnie przeanalizował oczekiwania klienta, a następnie dokonał precyzyjnego dostosowania silnika wyszukiwania do wymagań sklepu internetowego. Dzięki temu proces integracji został zakończony z powodzeniem.

Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, docenia zaangażowanie i profesjonalizm firmy Ideo Software w procesie integracji sklepu internetowego z silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box: „Firma Ideo Software zasługuje na uznanie za wkład w nasz sukces. Dzięki dokładnej analizie naszych potrzeb i elastycznemu podejściu udało nam się osiągnąć zamierzone cele.”

Integracja sklepu internetowego Black Red White z silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box stanowiła wyzwanie dla firmy Ideo Software. Zespół ekspertów dokładnie przeanalizował oczekiwania klienta i zaprojektował precyzyjne dostosowanie silnika wyszukiwania do potrzeb sklepu. Efektem tej pracy jest skuteczne dopasowanie silnika wyszukiwania do wymagań sklepu internetowego.

Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, zwraca uwagę na wkład firmy Ideo Software w proces integracji: „Chcielibyśmy wyrazić szczere podziękowanie firmie Ideo Software za ich profesjonalizm i zaangażowanie. Ich elastyczne podejście pozwoliło nam na osiągnięcie pożądanych rezultatów.”


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM