W tym roku Krynica Forum skupiło się na szeroko rozumianym bezpieczeństwie – militarne, energetycznym i klimatycznym. Przy okazji do małopolskiego uzdrowiska przybyli prezydenci trzech krajów, premier Korei, a także ponad 2300 innych uczestników reprezentujących różne środowiska. Dzięki Forum Polsko-Koreańskiemu, uczestnicy mogli rozważyć możliwość nawiązania nowych, opłacalnych kontraktów.
SZANGHAJ, 19 września 2023 r. /PRNewswire/ – Firma Dragon eCommerce, która może pochwalić się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynkach azjatyckich, ogłasza z przyjemnością strategiczną współpracę z Seeders, cenioną holenderską agencją marketingu internetowego. Obie strony wspólnie wyruszają w ekscytującą podróż, aby odkryć obiecujący i dynamiczny sektor marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w regionie tzw. Wielkich Chin (ang.: Greater China).
Fabian Schneider, partner zarządzający w Dragon eCommerce, zaznacza – „Spółki zainteresowane dostępem lub rozszerzeniem swojej działalności na rynku chińskim stoją przed poważnymi wyzwaniami związanymi z przejrzystością, rosnącymi kosztami ruchu i tworzeniem atrakcyjnych treści. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla międzynarodowych przedsiębiorców chiński marketing cyfrowy, SEO i ekosystemy e-commerce mogą wydawać się labiryntem, dlatego naszą misją jest pomaganie im w poruszaniu się po nim i wprowadzanie przejrzystości. Takie podejście doskonale wpisuje się w podstawowe wartości Seeders i dlatego niezmiernie cieszymy się z tej współpracy”.
Aby przetrwać w labiryncie chińskiego marketingu i handlu elektronicznego, Seeders i Dragon, dwa transgraniczne przedsiębiorstwa marketingowe, łączą swoje siły. Seeders oferuje niezrównaną wiedzę dotyczącą marketingu internetowego, a Dragon posiada znajomość rynku chińskiego i doświadczenie w wspieraniu międzynarodowych firm w rozwoju.
Współpraca Seeders i Dragon to zapewnienie sukcesu na chińskim rynku. Przedsiębiorstwa łączą wiedzę i doświadczenie, aby umożliwić szerokiemu gronu firmom zaistnienie na tętniącym życiem rynku chińskim.
Aby wejść na chiński rynek, doświadczenie i wiedza są niezbędne. Seeders i Dragon mają w tym względzie wyjątkowe połączenie: wiedza Seeders o marketingu internetowym i wiedza Dragon o rynku chińskim. Dzięki takiemu połączeniu, firmom łatwiej jest poruszać się w labiryncie chińskiego marketingu i handlu elektronicznego.
Aby skutecznie działać w chińskim rynku cyfrowym, ważne jest, aby zrozumieć lokalne konteksty, tendencje i zwyczaje społeczne. Należy dokładnie zbadać rynek, wybierając odpowiedni kanał do działań marketingowych, taki jak WeChat, który jest liderem wśród wszystkich platform społecznościowych w Chinach. Aby skutecznie komunikować się z użytkownikami, ważne jest, aby porozumiewać się w ich języku, dostosowując treści do lokalnych kontekstów i trendów. Właściwa optymalizacja stron internetowych i witryn sklepów internetowych, a także wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania wyników, może zapewnić jeszcze lepszy wynik.
Aby odnieść sukces na wyjątkowym chińskim rynku cyfrowym, firmy muszą zrozumieć złożone otoczenie i dostosować swoje działania marketingowe do specyfiki rynku. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych, takich jak WeChat i Weibo, oraz komunikacja w języku lokalnym są kluczowe dla osiągnięcia zamierzonych wyników. Aby w pełni wykorzystać potencjał chińskiego rynku cyfrowego, warto skorzystać z usług doświadczonego dostawcy usług marketingowych.
Aby uwolnić potencjał chińskiego rynku, Dragon eCommerce i Seeders zrzeszają wokół siebie wiodących e-commerce i marketingowych ekspertów z Chin i całego świata. W ten sposób tworzą mocną społeczność, która dzieli się wiedzą i dąży do osiągnięcia wspólnego celu – wzmocnienia pozycji klientów w regionie Greater China.
Dragon eCommerce i Seeders oferują szeroki wachlarz usług od doradztwa i konsultacji w zakresie marketingu online, po tworzenie strategii i działań za pośrednictwem platformy eCommerce. Oprócz tego, obie firmy współpracują ze specjalistami z branży, aby zapewnić swoim klientom najlepsze praktyki i technologie handlu elektronicznego.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl