Biznes i finanse

Francusko-Polskie Połączenie: Niezapomniane Show z Uczestnictwem Artystów z Obu Krajów

Paryski kabaret Moulin Rouge oraz francuska wokalistka ZAZ wystąpili jako gwiazdy wieczoru na gali French Touch La Belle Vie w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. To już 9. edycja tej wyjątkowej imprezy, która uczciła przyjaźń francusko-polską.

Zapraszamy na wyjątkowe show French Touch, którego emisja na antenie TVP2 rozpocznie się w najbliższą sobotę 28 października o godzinie 22:30.

Bądźcie czujni, bo podczas gali zobaczycie niezapomniany występ kabaretu Moulin Rouge oraz zostanie wyśpiewana kompozycja wielkiego Michela Sardou w wykonaniu zespołu musicalu „Je vais t’aimer”.

Gala French Touch była niezapomnianym wydarzeniem, w którym wystąpili francuscy i polscy artyści. ZAZ dała fanom okazję do wspólnego śpiewania jej największych hitów, a Patrick Bruel zaprezentował swoje najsłynniejsze przeboje w duecie z Alicją Szemplińską. Widzowie mogli też usłyszeć głos Krystiana Ochmana, który wnosił do występu magię i romantyzm. Sara Schwab zaprezentowała swoje artystyczne wcielenia, a Darię Marx rozgrzała publiczność energetycznymi interpretacjami francuskich szlagierów. Wyjątkowym doznaniem były wirtuozerskie występy sióstr Camille i Julie Berthollet, których skrzypce i wiolonczelę zachwyciły publiczność.

Polacy wyrazili swoje uznanie dla wybitnych francuskich artystów – Louisa de Funèsa i Marcela Marceau, który był słynnym mimem polskiego pochodzenia. W uznaniu jego wkładu rodzina Marceau otrzymała nagrodę French Touch podczas barwnej gali.

Marc Levy, jeden z najbardziej znanych francuskich pisarzy, gościł na tegorocznym French Touch. Jego powieści są bestsellerami i wydano je w ponad 50 językach, mając na koncie ponad 50 milionów sprzedanych egzemplarzy. W trakcie wizyty Levy w Polsce odbyła się przedpremiera jego najnowszej powieści „Symfonia potworów”, w której zostały poruszone tematy wojny na Ukrainie oraz systemowego porwania ukraińskich dzieci do Rosji.

Levy z dumą przyznał nagrodę French Touch, zaznaczając, że jest świadkiem wyjątkowego i pięknego dzieła, które zacieśnia więzy między Polską a Francją.

French Touch to wyjątkowe wydarzenie, łączące w sobie sztukę i handel. Ponad 7000 punktów sprzedażowych i usługowych z całej Francji bierze udział w akcji, oferując szeroki wybór francuskich produktów z atrakcyjnymi rabatami. Dołączona do akcji edycja Magazynu La belle vie! dociera do ok. 4 mln czytelników, a wszystko to zacznie się już w październiku!

„Obydwa narody łączy nie tylko historia, ale przede wszystkim dobry gust i wspaniałe smaki, czego udana dziewiąta edycja French Touch jest najlepszym dowodem” – ocenił.

„Od samego początku istnienia French Touch staramy się robić wyjątkowe wydarzenie każdego roku z większym rozmachem, co się udaje, biorąc pod uwagę rzeszę gości i artystów biorących udział w wydarzeniu” – zaznaczył.

„Za rok będziemy celebrować okrągłą 10. edycję French Touch, która będzie niezwykła nie tylko z powodu jubileuszu, ale też tego, że w 2024 roku we Francji odbędzie się wielkie święto sportu, czyli letnie igrzyska olimpijskie. Już dziś wszystkich serdecznie zapraszam” – powiedział Daniel Taboul.

Daniel Teboul, pomysłodawca i prezes French Touch, uważa, że Polska i Francja są krajami, które mają zaszczytną tradycję współpracy i przyjaźni.

Chce, aby kolejne edycje jego wydarzenia, składającego się z trzech części – handlowej, kulturalnej, a także medialnej – promowały i celebrowały polsko-francuską przyjaźń.

Sylvie Marek, główna menadżerka French Touch, zauważyła, że miłośnicy francuskiej sztuki, mody i smaków szybko kupują bilety na październikową galę, aby zapewnić sobie najlepsze miejsce.

Daniel Teboul dodał, że wydarzenia French Touch są wyjątkowe i przygotowuje je, aby jeszcze bardziej zaakcentować polsko-francuską przyjaźń.

Sylvie Marek powiedziała, że coraz więcej fanów francuskiej kultury, mody i smaków odwiedza galę French Touch, aby zaznać wyjątkowego doświadczenia.

„Na French Touch oferujemy im rozrywkę na wysokim poziomie i pokazujemy cząstkę Francji, której na co dzień nie widać, a jest ona zachwycająca” – oceniła.

Akcja handlowa, w której uczestniczy ponad 7000 punktów sprzedażowych i usługowych, które oferują atrakcyjne rabaty na produkty francuskie lub inspirowane Francją, trwa do końca października.

Kampania powstała w celu promowania francuskiego stylu życia i jest wspierana przez szeroką gamę sztuki, literatury, mody i kultury.

Zainspirowani francuskim stylem życia, różne dziedziny sztuki, literatury, mody i kultury wspierają kampanię, która ma na celu promowanie tego stylu.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM