Biznes i finanse

eSky – sukces gwarantowany: 2,7 mln klientów, 3 mld zł wydane na podróże

Grupa eSky odnotowała najlepszy wynik w swojej historii, kiedy po trzech kwartałach 2023 r. jej przychody wzrosły o 33 proc. do 2,84 mld zł, czyli o 47 proc. więcej niż przed pandemią w 2019 r. To w dużej mierze za sprawą dynamicznych pakietów, których sprzedaż wzrosła aż o 90 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Grupa eSky uzyskała swój najwyższy wynik w pierwszych trzech kwartałach 2023 r., ze sprzedażą wynoszącą 2,84 mld zł – o 33% więcej niż w analogicznym okresie roku 2022. Z kolei zysk EBITDA w tym czasie wzrósł o 3%, do 73 mln zł, mimo wyższych nakładów inwestycyjnych na rozwój technologii, zatrudnienie nowych specjalistów oraz marketing.

Grupa eSky zwiększyła swój potencjał w ostatnim roku, co widać na wykresie. W ciągu ostatniego roku firma wzrosła o ponad 30%.

Firma eSky zanotowała wyraźny wzrost swojej siły w ostatnim roku, jak wynika z przedstawionego na wykresie. Dynamika wzrostu wyniosła aż 30%, co jest imponującym wynikiem.

Przez ostatnie 4 lata spółka obserwuje dynamiczny rozwój, co można zauważyć po spojrzeniu na wyniki z 2019 roku. Odnotowano wzrost dochodów z Total Transaction Value (TTV) aż o 47% w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku. Z kolei zysk operacyjny zwiększył się o 145%.

Liczba obsługiwanych rezerwacji w serwisach Grupy eSky w I-III kw. 2023 r. wzrosła o 23%, sięgając blisko 1,8 mln. Liczba klientów przekroczyła poziom 2,7 mln, co oznacza wzrost o 24% w porównaniu do ubiegłego roku.

„Nasze aktualne wyniki finansowe odzwierciedlają znacznie lepszą efektywność działania w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Są również dowodem skutecznej realizacji strategii, która przybliża nas do objęcia pozycji platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej. Zaspokajamy wszystkie potrzeby podróżnika w jednym miejscu i to podejście przynosi rezultaty. Świadczą o tym zarówno rosnące przychody i zysk operacyjny, jak i nieustannie zwiększająca się baza klientów” – tłumaczy Łukasz Habaj, prezes zarządu Grupy eSky.

Grupa eSky to jeden z największych i najbardziej zaufanych dostawców usług online na rynku turystycznym. Od wielu lat wykonuje najwyższej jakości usługi dla podróżnych. Z ich usług korzystają miliony klientów na całym świecie.

Nowa wersja:

Grupa eSky jest liderem na rynku turystycznym, oferującym usługi online o najwyższej jakości. Jesteśmy wiarygodni i cenieni przez miliony klientów na całym świecie, którzy czerpią korzyści z naszych usług.

Dzięki szerokiej gamie usług i wieloletniemu doświadczeniu w branży, Grupa eSky jest zaufanym towarzyszem podróży dla ponad miliona klientów. Świadczymy usługi na całym świecie, zapewniając wyjątkowe doświadczenia każdemu podróżnikowi.

„W przyszłym roku będziemy konsekwentnie rozwijać ofertę pakietów dynamicznych łączącą wiele produktów w jednej rezerwacji. Usługa ta jest dobrze znana na rynkach Europy Zachodniej, jednocześnie zyskując uznanie wśród klientów krajów ościennych. Komponujemy produkty City Break i Wakacje w czasie rzeczywistym, dając klientowi mnogość opcji i pełną dowolność w wyborze lotu, hotelu i innych usług dodatkowych przy zachowaniu bezpieczeństwa i ochrony konsumenckiej, gdyż oferta ta w całości jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym” – mówi prezes Łukasz Habaj.

W ciągu ostatnich trzech lat, popularność pakietów „Lot + Hotel” wzrosła wykładniczo. Oferta ta stanowi główny czynnik sukcesu firmy, szczególnie w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie jest ona dopiero od niedawna wprowadzana. Sprzedaż tego typu pakietów w skali Grupy w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku wzrosła o 90% w stosunku do 2022 roku i 180% w porównaniu z 2019 rokiem.

Klienci coraz częściej wybierają pakiety „Lot + Hotel”, ponieważ pozwalają one zaoszczędzić czas i pieniądze. Oferta ta jest szczególnie atrakcyjna dla klientów, którzy szukają wygodnego i pewnego rozwiązania, które zawiera wszystko, czego potrzebują, aby móc w pełni cieszyć się wakacjami.

W trzech kwartałach 2023 r. Grupa eSky odnotowała znaczny wzrost zainteresowania swoją ofertą. Klienci wydali na loty aż o 33 proc. więcej niż przed rokiem, a także 12 proc. więcej na ofertę hotelową.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM