Biznes i finanse

Nowy tytuł: PubMatic Rozszerza Swoją Globalną Obecność z Powołaniem Francka Lewkowicza na Stanowisko Country Managera, Francja

Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A. osiągnęła bardzo wysokie wyniki produkcyjne, operacyjne i finansowe na poziomie i powyżej danych zakładanych w budżecie na 2023 rok. W minionym kwartale firma poinformowała o wyprodukowaniu największej ilości miedzi i srebra.

PubMatic, lider w dziedzinie technologii cyfrowego reklamowania, ogłasza z wielką radością, że Franck Lewkowicz został mianowany na stanowisko Country Managera we Francji. W tej kluczowej roli Franck będzie kierował zespołami sprzedających i kupujących, aby firma PubMatic mogła przedstawić swoją ofertę w regionie.

“We are investing resources to further support publishers and buyers in France and Franck is a leader with deep experience on both sides of the industry to consolidate our position in this market,” said Cristian Coccia RVP Southern Europe at PubMatic. “Franck’s expertise in leading strategic initiatives that drive omnichannel performance across multiple platforms and screens makes him an excellent candidate to achieve PubMatic’s growth goals in these areas.”

Franck dołączył do PubMatic z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach i reklamie, obejmującym różne role kierownicze w sprzedaży i usługach dla klientów. Przed dołączeniem do PubMatic, pełnił różne stanowiska kierownicze, w tym Dyrektora Zarządzającego w Quantcast France, Dyrektora Sprzedaży w Orange Advertising oraz zasłużonego członka rady IAB France (Alliance Digitale).

Jego wiedza i doświadczenie w zakresie reklamy cyfrowej i technologii jest nieocenione dla rozwoju PubMatic, jako lidera w przestrzeni programatycznej. Franck będzie odpowiedzialny za prowadzenie i wspieranie partnerów oraz rozszerzanie zasięgu PubMatic w Europie.

Jego wiedza i doświadczenie w zakresie reklamy cyfrowej oraz technologii będą niewątpliwie wspierać rozwój PubMatic w Europie. Franck będzie odpowiedzialny za pomoc partnerom w osiąganiu ich celów biznesowych, a także w dalszym rozszerzaniu zasięgu PubMatic w regionie.

Poprzez swoją wiedzę i doświadczenie, Franck wniesie wkład w pozycjonowanie PubMatic na czele dziedziny programatycznej. Jego wybór na stanowisko Dyrektora Generalnego dla Europy Zachodniej i Afryki Północnej to dowód na to, że wierzymy w jego zdolności do osiągania znaczących postępów w tym regionie.

Poprzez swoją wiedzę i doświadczenie, Franck będzie miał istotny wpływ na pozycję PubMatic w dziedzinie programatycznej. Jego wybór na stanowisko Dyrektora Generalnego dla Europy Zachodniej i Afryki Północnej pokazuje, że wierzymy w jego zdolności do osiągania wymiernych rezultatów w tym regionie.

“Having experienced the evolution of media and advertising throughout my career, I am thrilled to help PubMatic expand our omnichannel offerings to a wider audience of media owners and advertisers,” said Franck Lewkowicz as Country Manager, France at PubMatic. “PubMatic’s best-in-class technology, spanning CTV, online video, display, mobile, and new commerce media offering, combined with our dedicated team of experts in France will help drive programmatic success. PubMatic has long been one of the biggest players in our industry, and following the success of recent launches such as Activate – which puts buyers in control of their media buying strategy, while simultaneously driving more revenue to publishers – I’m very much looking forward to growing the team and delivering the best for our clients.”

Emma Newman, CRO EMEA, komentując mianowanie Francka, powiedziała: „Mianowanie Francka to istotny kamień milowy w dalszym rozwoju PubMatic w tej części świata. Jesteśmy zachwyceni, że Franck dołączył do naszego zespołu EMEA. Jego imponująca wiedza i kontakty w branży będą kluczowe w przyspieszeniu naszego ciągłego wzrostu.”

John Waring, CEO PubMatic, dodał: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Franck dołączył do naszego zespołu EMEA. Jego ogromne doświadczenie i umiejętności w połączeniu z wrodzoną pasją i zaangażowaniem w pracy, stanowią idealne połączenie dla PubMatic.”

John Waring, CEO PubMatic, dodał: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Franck dołączył do naszego zespołu EMEA. Jego ogromna wiedza, umiejętności i wrodzona pasja do pracy tworzą niezwykłe połączenie dla PubMatic. Jesteśmy przekonani, że Franck będzie w stanie przyczynić się do dalszego rozwoju i sukcesów firmy.”

Franck Gervais dołączył do teamu PubMatic jako Dyrektor ds. Handlu dla regionu Europy Południowej. Będzie on odpowiadać bezpośrednio pod Cristianem Coccia, RVP dla tego regionu.

PubMatic (Nasdaq: PUBM) jest niezależną firmą technologiczną, która optymalizuje wartość dla klientów, dostarczając łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości. Platforma sell-side PubMatic pozwala na kontrolę dostępu do zasobów najważniejszym twórcom treści cyfrowych, umożliwiając twórcom zwiększenie zysków poprzez umożliwienie marketerom zwiększenia zwrotu z inwestycji i dotarcie do adresowalnych odbiorców w różnych formatach reklam i urządzeniach. Od 2006 roku nasze podejście oparte o infrastrukturę pozwala na wydajne przetwarzanie i wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnych i elastycznych rozwiązań programowych, poprawiamy wyniki dla naszych klientów, wspierając jednocześnie bogaty i przejrzysty łańcuch dostaw reklamy cyfrowej.

PubMatic oferuje swoim klientom wyjątkowe możliwości wykorzystania danych, przetwarzania i analityki, aby zminimalizować wpływ nieuczciwego zachowania i zwiększyć efektywność wydatków reklamowych. Nasze wysoce skalowalne i elastyczne rozwiązania programowe dostarczają wyjątkowych szans dla naszych klientów, aby maksymalizować zyski.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM