Biznes i finanse

NielsenIQ BASES przedstawia laureatów nagród Design Impact Award za rok 2022

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ ma zaszczyt zaprezentować listę laureatów roku 2022, siódmego dorocznego konkursu NielsenIQ BASES Design Impact Awards dla branży towarów pakowanych (CPG). W tym międzynarodowym konkursie nagradzane są najlepsze w swojej klasie odnowione projekty opakowań i ich wpływ na działalność przedsiębiorstw. Tegoroczni zwycięzcy to marki, które dostarczyły innowacyjne i kreatywne opakowania z koncepcjami projektowymi, które odzwierciedlały wizję marki, wspierając jednocześnie obsługę klienta. 

Sześćdziesiąt marek zaprezentowało odnowione projekty opakowań, natomiast zespół NielsenIQ BASES wykorzystał firmowe dane Retail Measurement Sales (RMS), aby określić, które z nich odnotowały wzrost sprzedaży po wprowadzeniu uaktualnionych projektów opakowań. Oprócz oceny danych RMS firma NielsenIQ przeprowadziła badanie behawioralne wśród 15 tys. kupujących, oceniając poszczególne pozycje w całym procesie zakupowym. Każdy produkt został przeanalizowany pod kątem tego, czy prezentował atrakcyjne wizualnie, łatwo identyfikowalne opakowanie, które pozwoliło konsumentom zlokalizować go na półkach i zachęciło ich do zakupu. Efektem było wyłonienie 10 zwycięzców w różnych kategoriach CPG wyróżniających się doskonałymi projektami i wymiernym wzrostem sprzedaży.

„Nasz zespół jest zaszczycony możliwością wspierania i promowania inspirujących marek, które oferują nowoczesne, doskonale zaprojektowane opakowania, stymulujące wzrost marki i sukcesy finansowe – powiedziała Andrea Fraboni, wiceprezes i międzynarodowy lider BASES Design Solutions w NielsenIQ. – Tegoroczni zwycięzcy są dowodem na to, jak efektywne przeprojektowanie opakowania może pomóc w przekształceniu i wzmocnieniu wyniku finansowego marki. Te organizacje spisały się znakomicie i cieszymy się, że możemy zaprezentować ich wybitne osiągnięcia”.

Zwycięzcami konkursu 2022 NielsenIQ BASES Design Impact Award* są: 

  • Chleb wieloziarnisty krojony L’usine (Spółka dominująca: Almarai; Kraj: Arabia Saudyjska) 
  • Piwo Coors Light (Spółka dominująca Molson Coors Beverage Company; Agencja projektowa: Soulsight; Kraj: Stany Zjednoczone) 
  • Napoje Brooke’s Oros (Spółka dominująca: Tiger Brands; Agencja projektowa: Just Design; Kraj: Republika Południowej Afryki)
  • Czekolada Cadbury Old Gold (Spółka dominująca: Mondelez International; Agencja projektowa: Bulletproof; Kraj: Australia) 
  • Napój energetyczny Lucozade (Spółka dominująca: Suntory; Kraj: Wielka Brytania
  • Kawa Nescafé Artesano (Spółka dominująca: Nestlé; Kraj: Kolumbia
  • Herbata ziołowa SSENSE (Spółka dominująca: SSENSE; Agencja projektowa: Pigeon; Kraj: Kanada) 
  • Czekolada Turin (Spółka dominująca: Mars; Kraj: Meksyk) 
  • Speed Stick i Lady Speed Stick (Spółka dominująca: Colgate-Palmolive; Agencja projektowa: Dragon Rouge BZ; Kraj: Meksyk) 
  • Chipsy ziemniaczane Lay’s (Spółka dominująca: PepsiCo; Agencja projektowa: PEP Global Design Team; Kraj: Republika Południowej Afryki) 

Więcej wiadomości na temat oferowanych rozwiązań badawczych w zakresie projektowania opakowań, nagrody NielsenIQ BASES Design Impact Award oraz informacji od tegorocznych zwycięzców można znaleźć na stronie BASES Design Impact Award.

* Wszystkie produkty i nazwy spółek są znakami towarowymi ich właścicieli. Brak jakichkolwiek wyrażonych lub domniemanych powiązań ani poparcia wobec nich.

NielsenIQ

NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów korzystających z wielu kanałów. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiarów konsumenckich i detalicznych. Dane, połączone spostrzeżenia i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na NielsenIQ.com.

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT: 

Media
Gillian Mosher
e-mail: Gillian.mosher@nielseniq.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM