Biznes i finanse

Poczta Polska: wpłaty gotówkowe bezpośrednio na konta Banku Pekao S.A

Bank Pekao S.A. podpisał umowę o współpracy z Pocztą Polską S.A., co pozwoliło przedsiębiorcom na dokonywanie wpłat gotówkowych w urzędach pocztowych. Ta współpraca świadczy o zaangażowaniu banku w transformację modelu obsługi gotówkowej, a przedsiębiorcy jej potrzebują, aby skutecznie działać w swojej branży.

Klienci Banku Pekao, wykazujący regularne nadwyżki gotówkowe, mogą skorzystać z wpłat w oddziałach banku lub w placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Nie muszą się obawiać związanych z tym kosztów transakcji, ponieważ opłaty są negocjowane w cyklu miesięcznym. Środki z tytułu przyjętych wpłat będą wpłacone na rachunek klienta w następnym dniu roboczym.

Bank Pekao dostrzega zmieniające się potrzeby klientów, szczególnie z sektora MŚP, którzy pomimo coraz większego zastosowania metod bezgotówkowych wciąż potrzebują obsługi gotówkowej do prowadzenia swojego biznesu. W odpowiedzi na tę tendencję rynkową, bank poszerza swoją sieć, w tym uzupełniając ją o placówki partnerskie. Poprzez podpisanie umowy bank zapewnia klientom dostęp do kompleksowej obsługi gotówkowej.

„Współpraca z Pocztą Polską umożliwia udostępnienie klientom Banku Pekao alternatywnej obsługi gotówkowej w szerokiej sieci poczty, co pozytywnie wpłynie na zakres terytorialny świadczonej przez bank usługi” – zapewnia Jerzy Kwieciński, wiceprezes Banku Pekao S.A., odpowiedzialny za Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej. „Jest także wyrazem odpowiedzialności za wspieranie przedsiębiorczości, niezależnie od lokalizacji” – dodaje. 

Poczta Polska ma wyjątkową kombinację zasobów, infrastruktury i kompetencji do świadczenia usług finansowych, w tym usług gotówkowych. Przystąpienie do współpracy z Bankiem Pekao to wzajemna korzyść dla obu stron.

Oferta Poczty Polskiej obejmuje dostęp do wielu usług finansowych, w tym usługi gotówkowe. Współpraca z Bankiem Pekao w tym obszarze gwarantuje wymierne korzyści dla obu stron.

„Bank Pekao zyskuje strategicznego partnera, który zapewnia dostępność do usług banku w szerokiej sieci placówek pocztowych, a Poczta Polska cenionego klienta z branży usług finansowych. Najważniejsze jednak są korzyści, które wspólnie możemy zaoferować przedsiębiorcom, którzy teraz mogą blisko, wygodnie i bezpiecznie wpłacać gotówkę w placówce pocztowej” – przekonuje Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM