Biznes i finanse

WeNet Grup S.A. ogłosił nabycie od Bauer Media Group pięciu agencji SEO

WeNet grupa S.A., największy dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców w Polsce, ogłosiła dziś zawarcie umowy o nabycie pięciu agencji SEO od Bauer Media Group. Przejmowane spółki specjalizują się w świadczeniu usług SEO i SEM dla klientów biznesowych w Polsce.

W ramach transakcji zawartej między firmami Sunrise System, Artefakt, GrupaTENSE, Semahead i Widzialni.pl, oferowane są kompleksowe usługi marketingu internetowego, takie jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), pay per click (PPC), content marketing, analityka internetowa i obsługa mediów społecznościowych. Ich oferta skierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) działających na terenie Polski.

„WeNet konsekwentnie realizuje strategię lidera konsolidującego polski rynek usług marketingu cyfrowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Transakcja otwiera przed nami fascynujące możliwości rozwojowe, jednocześnie przyspieszając rewolucję technologiczną, której beneficjentami będzie sektor MŚP. Wzmacnia również nasze kompetencje w zakresie innowacji produktowych oraz poszerza kanały dystrybucji usług” – podsumowuje Jarosław Mikos, prezes zarządu WeNet Group S.A.

WeNet grupa S.A., największy dostawca rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców w Polsce i Bauer Media Group ogłosiły dziś zawarcie umowy w sprawie nabycia przez WeNet pięciu agencji SEO od Bauer Media Group. Przejmowane spółki specjalizują się w świadczeniu usług SEO i SEM dla klientów biznesowych w Polsce.

Transakcja obejmuje 5 firm: Sunrise System, Artefakt, GrupaTENSE, Semahead i Widzialni.pl, które wspólnie oferują szereg usług marketingu internetowego, w tym optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), usługi pay per click (PPC), content marketing, analitykę internetową i obsługę mediów społecznościowych. Usługi marketingu cyfrowego oferowane przez spółki są dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w całej Polsce.

„Wierzymy, że bogate, wieloletnie doświadczenie WeNet w obszarze B2B oraz znajomość polskiego rynku usług marketingu internetowego sprawiają, że Grupa WeNet jest dobrze przygotowana do konsolidacji, której potrzebuje sektor. Jesteśmy przekonani również, że WeNet będzie stabilnym właścicielem agencji marketingowych i zapewni im dalszy rozwój” – mówi Paul Keenan, dyrektor operacyjny Grupy Bauer Media. „Bauer pozostaje zaangażowany w rozwój swojej cyfrowej przyszłości. W dalszym ciągu jesteśmy skoncentrowani na transformacji działów wydawniczych i audio, które wraz z platformą porównywania online, są silnie obecne w Polsce” – dodaje.

Transakcja wymaga zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i jest warunkowa.

Warunki finansowe transakcji są poufne.

O WeNet

WeNet to firma oferująca szeroki zakres usług internetowych dla biznesu, skupiając się na sektorze MŚP. Posiadająca ponad 1000 ekspertów w całym kraju, firma oferuje kompleksowe rozwiązania, włączając w to tworzenie i pozycjonowanie stron, kampanie reklamowe, marketing lokalny online, e-sklepy oraz hosting. Obecnie WeNet obsługuje 50 000 małych i średnich firm, działając w 19 lokalizacjach w całej Polsce. Więcej informacji na stronie: www.wenet.pl.

Bauer Media Group to międzynarodowa korporacja medialna, która stale się rozwija i odnosi sukcesy. Firma skupia się na tworzeniu treści, które mają znaczenie dla milionów ludzi w Europie, oferując zarówno publikacje drukowane, jak i internetowe, transmisje radiowe, usługi porównywania cen i marketing internetowy. Jako firma będąca własnością rodziny w piątym pokoleniu, Bauer Media Group koncentruje się na długoterminowym rozwoju i satysfakcji konsumentów zróżnicowanym portfolio Grupy. Zatrudniając ponad 15 000 pracowników, firma dąży do dostarczania treści i usług, które wzbogacają codzienne życie ludzi. Więcej informacji na stronie www.bauermedia.com.

Misja Bauer Media Group

Misją Bauer Media Group jest dostarczanie wartościowych treści medialnych i usług, które wzbogacają życie milionów ludzi w Europie. Firma skupia się na długoterminowym rozwoju, koncentrując się na konsumentach, którzy korzystają z różnorodnego portfolio Grupy, obejmującego publikacje, transmisje radiowe, usługi porównywania cen i marketing internetowy. Jako firma rodziny w piątym pokoleniu, Bauer Media Group zatrudnia ponad 15 000 pracowników, którzy wspólnie dążą do tworzenia treści i usług, które mają realny wpływ na codzienne życie ludzi. Więcej informacji na stronie www.bauermedia.com.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM